Srof voor wieg

Hallo,

Onze kleine man komt de eerste paar maandjes in het wiegje te liggen waar zn vader ook al in heeft gelegen toen die klein was (en zn tante en neef en nicht hebben er ook in gelegen), maar nu vind ik de stof niet leuk. Gelukkig is mijn schoonmoeder het daar roerend mee eens, dus gaan we lekker een andere stof uitzoeken.
En daar zit dus het probleem, ik kan niets vinden dat leuk is. Bovendien weet ik ook niet precies waar te zoeken.
Weet iemand een winkel/marktkraam/website met leuke stoffen voor babykamertjes in de omgeving van Rotterdam (tenzij website natuurlijk)?

Ik zou naar de markt gaan!
Ik kom oorspronkelijk uit Emmen en daar hebben ze geweldige stoffen voor een babykamer. Ben er vorige keer ook voor mijn dochtertje geweest.

Ik weet je hebt er niet veel aan, want elke markt is anders, maar je hebt nog ff de tijd dus ik zou een paar markten af gaan.

Groetjes Anne

Hey,

Ik ben voor de stof van de wieg naar Bas Bastiaanse geweest hier niet zo heel ver vandaan.
Maar dat ligt absoluut niet in de buurt van Rotterdam.
Maar daar heb ik zulke leuke stoffen gezien wouw..............maar idd de markt en de grotere stoffenwinkels. Vind persoonlijk wel dat je het moet kunnen voelen en zien de stof om te kijken of het wat is maar dat is persoonlijk.

gr louise

ik ben naar sikkens geweest.
geen idee of die ook in rotterdam of directe omgeving is.
ons kindje krijgt ook een "oud" wiegje.
ik heb er zelf in gelegen, mijn oudere broer, mijn jongere zusje, en nog wat neefjes en nichtjes.
ik heb nu een wit stofje, waarin met hele fijne steekjes baby in is geborduurd. ook in t wit.
mijn vriend vroeg of ik bang was te vergeten wat er in t wiegje lag, en er daarom baby op wil hebben staan. duh, hihi

Op de coolsingel ongeveer 100 m t.o.v het stadhuis naast de Slegt ligt een grote stoffenzaak in Rotterdam. Toen ik in de mode zat heb ik daar heel veel aan gehad. Verder op markt op zaterdag t.o.v de bibliotheek.

Terug
Bovenaan