sssooooo

bij ons is de familie op de hoogte, pfff wat zag ik er tegen op om het te vertellen en wat is het meegevallen.
Eigenlijk iedereen was heel verrast en had geen vierde kindje meer verwacht. Mijn moeder vroeg gelijk of ik er nog niet genoeg had, maar feliciteerde met daarna wel gelijk. M'n vader was zelfs een beetje geemotioneerd. En mijn schoonouders moesten het even laten zinken, maar zijn er geloof ik toch ook wel blij mee.
Mijn broers en manlief zijn zussen reageerde wel heel enthousiast. Lekker hoor.
Het was niet super enthousiast, maar ook zeker niet zo negatief als waar ik bang voor was.
Zo nu kan ik tenminste echt gaan genieten van het zwanger zijn. :)
Pfff ben zooooo moe ga straks weer lekker op tijd naar mijn mandje

groetjes Jacqueline

Fijn dat het mee gevallen is! Kan me voorstellen dat het ff spannend is om te vertellen. Nu lekker genieten.

Ben zelf ook erg benieuwd hoe mijn omgeving gaat reageren, aangezien ik sinds 3mnd onverwachts zonder werk thuis zit. Maar ja, wij zijn dol blij en daar gaat het uiteindelijk om!

Wat ik me afvraag... Passen je schoonouders of jou ouders regelmatig op ofzow? Hebben hun er 'last' van of jij nou 1 of 10 kinderen hebt?

Ik ben blij dat het je meegevallen is maar ik ben gelukkig alleen maar vrolijke reactie stegen gekomen..

Hoe doe jij dat eigenlijk? Werk jij of ben je lekker thuis met je kids?

x

nee mijn ouders nog schoonouders passen op. Ik werk als oproepkracht op een laagdrempelige dagbehandeling voor dementerende jongeren en ouderen en af en toe in het verpleeghuis, waar ik tot na de derde altijd vast heb gewerkt.
Mijn kids gaan 2 dagen per week naar de dagopvang ik hoop dat dat volgend jaar nog kan, mijn werk moet wel wat op blijven leveren. Anders blijf ik straks gewoon lekker thuis
groetjes

Dan snap ik helemaal niet waar mensen de bijdehandheid vandaan halen. Het is jou leven, je belast er niemand mee.

Knap hoor dat je evengoed nog werkt met zoveel kids!! Ik zou willen dat ik dat ook zou kunnen (en ook financieel) dan zouden er hier ook een heleboel kindjes komen!

Ey meis, wat ben ik daar blij om zeg. Weet je dat ik twee dagen heb gehad tijdens mn vakantie dat ik me zo heb laten opfokken door jouw familie en vrienden. Ik was zo boos! En mn lief begreep er niks van. Ik lees nu jouw verhaal en ben enorm blij dat het mee viel.

Ga lekker genieten: je draagt je vierde wonder!! Waauww

Enjoy enjoy enjoy!!

Fijn voor je dat het nieuws positief is opgevat. Mijn ouders en schoonouders sprongen ook niet van enthousiasme van de bank hoor. En dan had ik ook niet verwacht, dus was het wel extra spannend om het te vertellen. Als het nieuws na een paar dagen is geland worden ze wel enthousiast, is mijn ervaring.

Vorige keer kwam mijn schoonmoeder na een week allemaal baby kado's brengen. Die was dus al wezen shoppen. Best lief! En mijn moeder vroeg gisteren of ze het al mocht vertellen tegen haar vriendinnen. Komt wel goed dus.

Terug
Bovenaan