Ssssssssst!!!!!

Zijn er nog carnavalvierders onder ons? Hier in de buurt (dorp in omgeving Amsterdam) wordt het eigenlijk niet gevierd, behalve door een heeeeeeel klein groepje. Maar die hebben nou een soort van mini-optocht georganiseerd met heel harde muziek en ze staan nu al een half uur onder het raam van de slaapkamer van ons kleine meisje dat éindelijk slaapt. Sssssssssssssst! Mijn kind slaapt, stil zijn!!!!  

XXX

Eveline

Wij wonen in de buurt van Eindhoven maar zijn zelf niet zo'n carnavalvierders. De oudste twee zijn vanmorgen door opa en oma opgehaald om naar de optocht te gaan kijken dus wij genieten van een hele rustige middag met alleen onze jongste telg.
Heerlijk!

Nou, hier in het Limburgse wordt zeker carnaval gevierd. Zelf speel ik in een feestband en wij hebben het superdruk met carnaval. Staan zelfs op een festival wat uit heel Limburg bezoekers trekt en wat ook op de limburgse en regionale omroep komt. Maar ja... ik kan er dus nu niet bij zijn helaas. Begin nu eindelijk lichamelijk weer normaal te functioneren en een paar dagen hossen en springen dat gaat echt nog niet lukken.
We hebben een vervangster, dus da's   voor de band heel goed. Maar het steekt toch een beetje hoor. We bestaan ongeveer 1,5 jaar en plukken nu de vruchten van ons harde werken en dan kan ik er niet bij zijn. Sh*t.
Maar ik heb ze al de opdracht gegeven dat ze zo goed moeten spelen dat we volgend jaar weer mogen komen. En dan ben ik er dus echt wel bij!!!!
Dus hier ook geen carnaval helaas.
Groetjes Veerle
Mama van Quinn 22-01

Haha bij ons in hilversum was het alleen erg druk bij de snackbar..
Niemand heeft zin om te koken natuurlijk
Wij ook niet daarom waren wij daar ook (natuurlijk)
Gisteren naar 9 maanden beurs geweest (zondag) en was dus bekaf Nee dan gaat moeders niet meer koken.
Doe mij die kroket maar:p

Groetjes sylvia

Terug
Bovenaan