SSUSS

A

Anoniem

Guest
Hallo

Ik las jou berichtje en ik zit ook een beetje in zo een situatie .
Het enigste voordeel bij mij is dat mijn vriend wel sex wil als ik mijn eisprong heb dus dat is altijd makkelijk. Alleen na die 1,5 week heeft hij er weinig zin in (jammer genoeg)
Terwijl ik het eigelijk wel elke dag zou willen. Maar goed.

We zijn nu voor ons eerste kindje bezig en heb net 2 maanden ontpillen gehad (want ben in juni gestopt met de pil en ze zeggen dat je meestal 2 maanden moet ontpillen) 19 of 20 aug is mijn nod dus het is nu afwachten.

Wat bij mij nu wel anders is, is dat ik de eerste 2 maanden hoopte en dacht dat ik zwanger was. Dat gevoel is bij mij nu heel anders ik hoop zeker wel dat ik zwanger ben maar ik denk echt dat het deze maand niks word ik heb helemaal niet het idee dat ik zwanger ben.

Nou veel klus plezier en lijkt me leuk als je terug reageerd

Hey nancy!

Hihi das wel toevallig dat we dat gemeen hebben hihi, volgens mij ben je ook mijn leeftijd of niet? Mijn nod is een weekje later.
Ik dacht vorige maand echt dat ik zwanger was, had alle syptomen..
maar gaan nu voor ronde 2, ik ben al in maart gestopt dus heb wat langer ontpilt hoeft eigenlijk niet maar "het"kwam er niet echt van hihi errug!
Ik las van de week een berichtje van tamara over  je vruchtbare periode,en het blijkt dat je niet altijd kunt bepalen wanneer je eisprong plaats vind en dat je dus ook vlak voor je ongi nog vruchtbaar kan zijn. dus gewoon doorgaan met klussen hihi
Mijn vent is na het werken altijd moe das wel kut hoor!
Achja we zien wel wanneer het raak is!

XxX ssuss

He ssuss

Lijkt het je leuk om via msn een beetje te babbelen als je dat leuk lijkt is dit mijn mail adres ncegthuysen@hotmail.com. Ik ga alleen morgen middag op vakantie maar ben wel volgende week vrijdag weer terug.

Het lijkt me wel leuk om soms te kletsen over onse moeie mannen haha

groetjes nancy

Terug
Bovenaan