Ssuss

A

Anoniem

Guest
Hoi Ssuss,

Dank je voor je reactie. Is inderdaad klote.. Ik moet morgen weer testen en de ha laten weten wat de uitslag is. Positief=een echo laten maken, negatief=op naar ronde 4. Ik heb (uiteraard) van het weekend nog getest, gisteren verscheen er nog een streepje. Zijn waarschijnlijk die rothormonen die m'n lichaam nog niet uit zijn. Ben benieuwd...

Hoe gaat ie verder met jou??? Nog steeds helemaal in de wolken? Voel je je goed?

Liefs ,
Lei

Hoi meid,

Ik ben wel geen suss maar ik vind het super vervelend voor je. 5 aug zat ik in jouw pakketje en ik heb me onzettend klote gevoeld. excusez le mot! Maar dit is iets verschrikkelijks ik wens je veel sterkte. En blijf vooral hier hangen, ik wil graag weten hoe het met je gaat.

Groetjes
talke

Hoi Talke,

Ik hoop dat het inmiddels al wat beter met je gaat. Wat een rot situatie hè? Ik zou willen dat er een pilletje bestond en zodra je die innam dan was je gelijk "goed" zwanger. Geen verdriet, alleen maar vreugde. Ik heb zojuist de huisarts gebeld en wacht zijn terugbeltelefoontje vanochtend af. Ik had namelijk een heeeeeeel licht streepje (schaduw) op mn zwangerschapstest. Ik zei dus tegen de assistente dat het negatief is. Zij wilde toch dat de ha zelf mij even sprak aangezien er dus toch nog zwangerschapshormonen in mijn lichaam zitten. Ik hoop maar niet dat ik alsnog naar het ziekenhuis moet om "schoongemaakt" te worden. Hoe is het bij jou allemaal gegaan? Had je ook in je 6e week een bloeding?

Liefs ,
Lei

Terug
Bovenaan