St Anna of MMC

<div style="margin: 0px; padding: 0px;" data-redactor="1">Hoi allemaal, </div><div style="margin: 0px; padding: 0px;" data-redactor="1"> </div><div style="margin: 0px; padding: 0px;" data-redactor="1">Heel graag hoor ik ervaringen over het fertiliteitstraject in het St Anna ziekenhuis in Geldrop. </div><div style="margin: 0px; padding: 0px;" data-redactor="1"> </div><div style="margin: 0px; padding: 0px;" data-redactor="1">Na een jaar gestopt te zijn met het fertiliteitstraject willen wij langzaamaan weer beginnen.</div><div style="margin: 0px; padding: 0px;" data-redactor="1">We waren vorig jaar bezig met de IUI in het MMC wat ik echt super fijn vond qua fertiliteitsartsen en echoscopisten. </div><div style="margin: 0px; padding: 0px;" data-redactor="1">Echter ben ik nu voor andere dingen in het St Anna ziekenhuis en is dat qua reistijd net iets dichterbij en is er meer parkeergelegenheid. (Belangrijk voor mij vanwege het slecht ter been zijn wat ook nadelen heeft met autorijden).</div><div style="margin: 0px; padding: 0px;" data-redactor="1">Nu weet ik dus even niet meer waar nu heen te gaan. Dr. Van Erven heeft zoveel voor mij gedaan! Maar in het St Anna ziekenhuis zitten mijn internist, longarts, neuroloog en sportarts plus dat ik daar van te voren nooit stress heb op of ik mijn auto wel kan parkeren. </div><div style="margin: 0px; padding: 0px;" data-redactor="1"> </div><div style="margin: 0px; padding: 0px;" data-redactor="1">Graag hoor ik jullie ervaringen! </div><div style="margin: 0px; padding: 0px;" data-redactor="1"> </div><div style="margin: 0px; padding: 0px;" data-redactor="1">Liefs! </div><div style="margin: 0px; padding: 0px;" data-redactor="1"> </div>

Doen wat goed voelt! Wat zou een reden voor jou zijn om bij het MMC te blijven? Ik kan me heel goed voorstellen dat st. Anna fijn is ivm dat je slecht ter been bent. 
Er is in ieders geval geen foute keuze. Het is een stressvol traject dus luister altijd naar je gevoel! Het kan wel zijn dat je als je overstapt, je op een wachtlijst komt of dat je onderzoeken opnieuw moet doen. Uit persoonlijke ervaring weet ik aan de andere kant ook hoe belangrijk het is een arts te hebben waar je je door gehoord voelt dus dat is ook zeker wat waard.
Succes met de afweging!

Ik zou in je overweging ook meenemen dat als je naar het Anna wil, je dan waarschijnlijk op een wachtlijst komt.
Persoonlijk zou ik gelijk kiezen voor het Anna, maar dat komt omdat ik juist met dr van Erven en haar collega hele slechte ervaringen heb. 
Succes met je keuze maken. 

Terug
Bovenaan