sta er helemaal alleen voor

A

Anoniem

Guest
Ik ben nu 26 weken zwanger en mijn vriend is 3 weken geleden vertrokken en
is terug gegaan naar zijn ex.Ik had het totaal niet aan zien komen en was(en  
nog)  erg kapot van.Hij heeft het kindje niet erkend want dat zouden we deze
week doen omdat we dan allebij vrij waren.Toen hij zijn laatste spullen kwam
halen (samen met zijn vriendin)zij hij ook nogdat het niet van hem was.Heb daarna
niks meer van hem gehoord.Door alle stress heb ik veel krampen,hoofdpijn,
missellijkheid,hoge bloeddruken harde buiken mag dus niet meer werken.Sta nu
onder extra controle maar nu gaat allesnog goed met mijn kleine meid.Ik wilde even mijn verhaal kwijt misschien lucht hetwel op dat ik het even kwijt kan.

WAT EEN KLOOTZAK!!! andere woorden heb ik hier niet voor...
OK als hij dan toch niet bij jou wil blijven dan kan je hem  maar beter kwijt zijn, maar om dan ook nog eens te zeggen dat jullie baby niet van hem is

En lekker makkelijk om de baby niet te erkennen, dan  heeft ie ook nog eens lekker geen verplichtingen....

Weet verder ff niet wat te zeggen behalve: denk aan jezelf en je beeb, das het belangrijkste!

Heel veel sterkte en veel liefs,
Nika  

Jeetje zeg, wat een eikel!!! Heel erg laag van hem!!!!

Ik hoop dat je uit je omgeving steun kunt krijgen, nu, tijdens en na de bevalling. Het is al zo'n emotioneel gebeuren en dat ook dit nog. Ik vind het echt heel erg voor je!

Sterkte meid!!

Liefs Marjanne

Jeetje wat een eikel en meerrr!!!!!!!!!!

Waarom vertrekt ie zomaar??????????

Welk weldenkend mens doet nou zo iets?

Pfff, dat zijn ex-vriendin daar toch weer intrapt zeg!!
Eerst een ander zwanger maken en dan weer op een drafje terugkomen.

Zo iemand wil je toch niet als vader voor je kind hebben!!
(Maar daar denk je nu vast nog anders over, natuurlijk wil je hem op dit moment nog terug.)

Heeel veeel sterkte!
Probeer je niet te druk te maken (lekker makkelijk gezegd he??)....

Over een tijdje word je vast heel gelukkig met een andere man (die het wel waard is).

Liefs Renata.

Jeetje!!! Wat een hufter!!!!  
Sommige mannen zijn zulke eikels!! Het is natuurlijk wel lekker makkelijk als man zijnde. Wel de lusten maar niet de lasten!!!

Totdat straks je meisje geboren is en hij een prachtige meid ziet die eigenlijk van hem is.. en moet je ze dan horen als jij weer gelukkig bent (misschien wel met een andere man).

Ik wens je heel veel sterkte!  

Liefs, Susanne

jeetje meid

wat een vreselijke klootzak zeg!! dat was dus waarom hij zo moelijk deed over dat erkennen!!( was jij he met dat verhaal toen)
nou wees maar blij dat hij het nog niet gedaan had dan zo kan jij je kindje lekker opvoeden hoe en wat jij wil want dit is heel erg laad iemand laten zitten die zwanger is voor zijn ex!!!!!
ik hoop dat je genoeg hulp heb voor nu en na de bevalling!! vind het echt heel erg voor je !!!!!! stort je hart maar uit bij ons hoor!! wou dat ik meer voor je kon doen dan alleen wat terug schrijven!!
denk om je zelf en je kindje he dat is nu het belangrijkste

heel veel liefs cora

Jeetje meid,
Wat zit jij in een klote situatie zeg!!!
Vooral balen dat hij de kleine nog niet erkent heeft, maar misschien kun je na de bevalling dmv een ouderschapstest toch zover krijgen dat je geld van hem krijgt.

En hopelijk kun je dit punt zien als een nieuwe start voor jouw en je kleine meid!
Jullie verdienen beter dan zo'n zak die niet te vertrouwen is.
Weet zijn ex wel dat jij zwanger bent?????

Laat je niet gek maken door hem, jij en de kleine zijn nu het belangrijkste en je moet nu even alleen om jullie denken.
(is makkelijker gezegd dan gedaan, weet ik.....)

Ik hoop dat je genoeg vrienden en familie hebt die je kunnen opvangen en steunen dat je er in ieder geval niet alleen voor staat.

Heel veel sterkte meid!

Liefs ingeborg
Trotse mama van Melle & Wisse* & a.s. beebje

Terug
Bovenaan