sta er nu weer alleen voor

A

Anoniem

Guest
Vanochtend is mn man vertrokken om te gaan werken
Hij werkt op zee en is nu voor 4 weken weggegaan.
Joris en ik moeten het nu alleen gaan doen. Ben benieuwd hoe dat gaat.
Het was zo makkelijk met zn tweeën!
Maar we gaan vol goede moed beginnen en na die 4 weken is mijn man weer heerlijk 4 weken full-time thuis!

He bah dat is niet leuk! Mijn man werk al weken weer maar is gewoon wel savonds thuis. Als ik eens een P dag heb dat kan hij mij mooi aflossen savonds..
Maar goed het gaat je lukken!! Je bent al heel wat gewent alleen en nu heb je gezelschap erbij.

Succes en anders kom je hier maar ff je gal spuwen hoor

Monique

Hoi Miekje,

Mijn man is vorige week maandag weer begonnen na 2,5 week thuis geweest te zijn.
Heerlijk vond ik dat (die 2,5 week samen thuis), lekker samen voor onze kleine meid zorgen, samen aantobben, overleggen en elkaar aflossen.

Toen hij daarna weer moest gaan werken zat ik de avond ervoor te huilen. Het leek me zo eng om alleen thuis te zijn met zo'n klein hummeltje, om alles alleen te moeten doen.
Maar het is me reuze mee gevallen. Maar mijn man kwam 's avonds gewoon weer thuis en kon niet wachten om zijn kleine meid weer te zien, hij mist haar echt overdag.
Jij zit meteen 4 wkn alleen, lijkt me moeilijk hoor (voor hem ook). Maar het voordeel is dat hij daarna weer 4 wkn achter elkaar thuis is.

Gelukkig heb je ons nog.

Het gaat best lukken met jullie.

Kruimel

Terug
Bovenaan