sta op mijn kop....... lang leve de clomid

Hoi meiden,

Hier ben ik weer, na een weekeindje weg!!!
Het was heerlijk, ondanks dat de RD toch mee gegaan zijn naar zee!

Zaterdagmiddag zette mijn menstruatie goed door, zondag ook nog flink bloed verloren en maandag was het al niet meer noemenswaardig.
Gisteren toch weer begonnen met Clomid.

Ik heb deze keer veel last van de bijwerkingen.
Ik sta echt op mijn kop, loop tegen de muren op omhoog...
Ben super chaggie en ben niet echt vriendelijk tegen mijn mannen en mijn omgeving!

Ik hoop dat ik de komende dagen een beetje door kan komen.....
Ik ga maar weer hopen, kaarsjes branden en duimen dat deze maand de zon niet alleen gaat schijnen voor ons, maar echt heel hard gaat stralen!!!

Tot snel maar weer!
liefs,
mama Peet

Hoi mamma Peet,

Wat fijn te horen dat je van je weekend heb genoten ondanks die RD!

tja wat een pilletje al niet met je kan doen he, ik merk het zelfs nu ik 1 maandje heb overgeslagen, ben ik toch anders dan voordat ik ooit aan die clomid was begonnen.

ja ik ga ook deze maand weer met je mee duimen en kaarsjes aansteken hoor!

voor mezelf heb ik er deze maand weinig vertrouwen in, moet officieel zat weer de RD's hebben, maar merk nog niks (normaal week van te voren al te merken en zien) dus zal wel weer een latertje worden.

Ga lekker nagenieten van je weekend en ook deze maand weer  met zijn allen voor je.

Liefs Sylvia

Hoi Lieve peetje!

Fijn dat je weer terug bent en dat het een beetje beter gaat!!

Die stomme clomid he!! Pfff wat een troep is het eigenlijk.... Ik had deze ronde ook weer erg veel last van de bijwerkingenen hoor. Erg chaggie en heel erg moe wordt ik ervan. Echt van die wisselende stemmingen, s,nachts ben ik helemaal hyper alsof ze me de hele nacht achterna hollen en   dan weer opvliegers  en dan ook nog eens vlekken zien en haaruitval van heb ik jou daar grrr maar......we hebben het er allemaal voor over he :)
Ik denk alleen wel dat dit mijn laatste ronde is en dat ik dan overga op spuiten. Aangezien ik met de 150 toch nog maar steeds 1 eitje aanmaak vind ik het wel heftig hoor wat de bijwerkingen betreft  om er mee door te gaan.
Maar verder alles goed!! We zijn flink aan de klus (oke daar wordt je ook moe van;-)) en morgenvroeg weer een fm. kijken of ie gegroeit is of misschien al gesprongen...

ben wel heel blij te lezen dat het met jou en mick weer iets beter gaat hoor, zat me toch niet lekker die dagen dat jullie zo in de put zaten. Ik hoop dat het voor jullie   deze maand eens een keer posie zal zijn en ga weer volop duimen!!!
Mick nog maar een paar daagjes!!! en peetje mijn duimen draaien!!

xxx Liefs Niekje

Hoi lieve meiden,

Ik heb allemaal medelijden met jullie als ik lees over die vervelende clomid met al de bijwerkingen die eraan vast hangen... Ik weet precies wat jullie bedoelen, heb het zelf ook meer dan een jaar gebruikt, die vieze troep! Echt om gek van te worden, want je herkent je lijf op een gegeven moment echt helemaal niet meer he? En inderdaad, die opvliegers had ik ook heel erg veel, bah! Kom je net uit de douche en kun je haast alweer terug! Sinds ik met IUI gestart ben (nu 2 pogingen gehad) mocht ik Menopur gaan spuiten. Was wel even wennen, met die enge naalden, maar het went echt super snel en de Menopur wordt ook geleverd met hele vriendelijke kleine naaldjes. Ik merk nog steeds wel grote verschillen tussen hoe ik ben met of zonder hormonen, maar toch is het echt een stuk beter te doen nu dan toen met de clomid. Misschien voor in de toekomst (hopen dat het niet nodig is natuurlijk!!!) een ideetje om over te stappen hierop? Je zou het kunnen bespreken met de gyn.... Ik had met 75IE Menopur maar 1 follikel, maar dat ligt nu achteraf misschien wel aan de endometriose en daarnaast is het natuurlijk bij iedereen verschillend hoe je erop reageert. Maar Mama Peet, jij hebt toch ook vaak meerdere eitjes met clomid? Dan zou dit ook geen kwaad kunnen zou je denken toch?
Nou ja, kijken jullie maar wat je ermee doet, maar in ieder geval heel veel sterkte en succes met die vervelende bijwerkingen waar jullie nu last van hebben! Ik leef met jullie mee!

Veel liefs, Anke

Hallo lieverds,

Bedankt voor jullie reacties...
Vandaag een redelijke dag. Het valt me niet tegen zoals ik me nu voel.
Hopelijk blijft dat de rest van de dagen zo...
Maandag naar het ziekenhuis en dan weten we of er weer wat groeit.

OVer dat spuiten van hormonen, daar heb ik   ook al over gedacht.
En ook al met de gyn over gehad. maar omdat ik eigenlijk zo goed reageer op de clomid (Qua eigroei dan... voor de rest vind ik de reacties wat minder haha) vind zij het beter om dit nog aan te houden.
Ik maak meestal 2 mooie eitjes aan, terwijl ik op 50 mg helemaal niks doe.
2 eitjes kan en mag van de gyn. Kans op tweeling is wel wat groter, maar so be it.... dat weten we en ze zijn welkom!!! Meer dan zelfs!!!

Tot snel weer....
Ga zo stoppen, want heb last van mijn pols.... Er zat een bultje en dat heb ik weg laten halen.
Dokter zuigt dat uit met een naald. Viel behoorlijk tegen en was en is nog steeds pijnlijk. Heb nu een skeelerhandschoen ter ondersteuning aan, maar dat typt lastig....

liefs,
Peet

Hallo allemaal, even een kort voorstelrondje - ik ben evelyn, en heb een zoontje van bijna 2. Zwanger werd ik van hem na een tweede kuur Clomid. Toen via de gyn, dus met de nodige controle-echo ´s.
Nu heb ik net de tweede kuur gehad, ik zou graag opnieuw zwanger willen worden     De eerste kuur is dus zeg maar mislukt. Ik heb deze kuren nu via de ha, en dus zonder controle-echo ´s. De poli vertiliteit bij ons in het ziekenhuis is nl nog de hele maand gesloten en er werden geen nieuwe behandelingen opgestart ........
Van bijwerkingen heb ik gelukkig niet heel veel last, wel meer haaruitval, wat ik net ook bij een van jullie las.
Zonder controle-echo ´s is het lastiger - je hebt geen flauw idee of er uberhaupt eitjes groeien en wanneer ze gaan springen al helemaal niet.
Wie heeft het ook zonder controle-echo ´s

Groetjes, evelyn

Terug
Bovenaan