staaan??????????????????

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal,

samir is nu 7.5 maanden oud en wat denk je meneer gaat ineens staan in zijn bed.
is dit normaal rond deze leeftijd of nog erg vroeg.
sorry dat de foto's zo klein zijn.

groetjes saloua moeder van samir 26-07-07

Hoi,

ik heb er hier ook een die zo vlug is met staan. Hij loopt zelfs al langs de tafel en de bank en pakt af en toe een stoel om daarachter door het huis te lopen. Je kan het niet dwingen, maar ook niet tegenhouden. Ze doen dingen als ze er aan toe zijn. Op deze foto staat hij nog niert zo heel goed maar nu staat hij fier rechtop en laat een arm los om te spelen of te graaien naar alle dingen op de tafel of naar de kat op de bank.

Groetjes van Marloes

Birgit trok zich al een hele poosje heel makkelijk op aan onze handen om te staan, maar gister was t ineens zo stil, kijk ik om naar de box, staat madam daar ineens een beetje angstig om zich heen te kijken.. zo van : hellup mama ik sta maar je hebt me niet vast!
Ik natuurlijk helemaal trots! Ze vind het wel eng zo alleen en t is haar nog niet gelukt opm weer helemaal omhoog te komen :)

Groetjes Evelien

Hoi,

Ook Bas kan dit 'trucje'. Het is de vraag wie er trotser op is. Hij of ik?!?

Bas is nu acht maanden en kan het nu een week. Het is wel redelijk snel, maar je kunt ontwikkeling nu eenmaal niet tegen houden. Ik had het er met mij fysiotherapeut over, en hij zei: "Kindjes doen wat hun lijfje kan," ik maakte me namelijk een beetje zorgen of het wel goed was voor zijn ruggetje enzo. Die zorgen zijn dus niet nodig.

Groetjes, Karin

hoi hoi

djesslyn begon rond 7 maandjes met staan en met 7 en een halve maand met lopen langs de tafel en aan de boxrand ze is nu 8 en een halve maand en kruipen kan ze pas sinds  2 weekjes

groetjes jessica

Terug
Bovenaan