Staan en slopen

A

Anoniem

Guest
Anne is nu 7 maanden en kan sinds een week staan (tegen de box). Dit lijkt mij erg vroeg, maar ik heb er niet zoveel verstand van. Wanneer stonden jullie kindjes?

En slopen jullie kids ook alles? Anne sloopt graag, maar mag van mij niet overal aanzitten. Ik vind het best lastig wat ik moet tolereren en wat niet. Het is voor haar ook een ontdekkingstocht, dus ik wil niet alles verbieden.

Groetjes,
Natasja

Hai,
Gaat Anne zelf staan, of zet jij haar neer? Er zijn wel meer kindjes hoor, die met 7 maanden staan. Max was er ook zo 1. Maar je moet er wel echt op letten, dat ze het zelf doet, pas dan is ze er aan toe (die foto waarbij ze zit (op hyves)....het ziet er naar uit dat ze toch om wil vallen. Nou ja, Max heeft tot 6 1/2 maand niets gedaan om zich te bewegen, en vanaf toen is het in een sneltreinvaart gegaan en hij was net 10 maanden toen hij kon lopen. Hou je hart maar vast.
Ja en wat moet je toestaan? Ik denk  dat je moet kijken of het kwaad kan voor Anne en voor jullie portemonnee. Als ze steeds een kastje open en dicht doet maar verder niets, dan is het niet erg, maar als ze alles er uit haalt en kapot maakt, dan is het minder. Zorg dat ze niet bij gevaarlijke stoffen kan en dat breekbare spulletjes buiten handbereik van Anne zijn.
Verder moet je zorgen dat ze niets kleins in haar mondje kan stoppen, dan zou ze kunnen ztikken.
Ik heb op Hyves niet gereageerd op dit onderwerp, ik heb het zelfs niet eens gelezen, omdat ik dacht dat het over je huis ging (haha).
Groetjes,
Patries

Terug
Bovenaan