staan in bed

Hallo,

Mijn zoon van 8 maand kan sinds een paar weken staan. Dit vindt hij geweldig en is dan apetrots (net als de moeder...). Maar nu worden we regelmatig s'nachts wakker omdat ons kereltje weer in z'n bedje staat en dit met veel lawaai moet gebeuren. Hij ligt wel in een trappelzak maar dit belemmert niet zijn bewegingen. weet iemand een oplossing zodat mijn zoon s'nachts lekker rustig blijft slapen (zodat de ouders ook een goeie nachtrust hebben)???
 
Hoi,

ons mannetje is nu negen maanden en kan ook sinds een maandje staan. Ik heb helaas geen tips voor je maar mijn ervaring is dat als het nieuwtje eraf is en hij echt gewoon moe is dat hij echt wel gaat liggen. Justin heeft trouwens ook een slaapzak aan maar hij gaat ook net zo makkelijk staan met als zonder slaapzak...

Sterkte!

Groetjes Patricia
 
Hallo,

Ik weet niet hoe sterk kindjes van 8 maanden zijn. Maar bij ons zoontje van 6 maanden doen wij het uiteinde van de slaapzak onder het matras doorslaan. En dan nog lekker toestoppen met laken en dekentje. Dan kan hij zich niet omdraaien. Hij blijft dan rustig op zijn rug liggen. Daarvoor keerde hij zich altijd om op de buik en moesten wij ook tig keer uit bed.

Groetjes Natasja
 
Ik heb laatst in een boekje gelezen dat als ze net kunnen kruipen (of net kunnen staan) ze een ongelooflijke kriebel in hun lichaam voelen en dat die alleen opgeheven kan worden door het continue te oefenen. Het hoort er gewoon bij.

Ik zou zeggen, ga zelf een kamer verderop liggen of neem een lekker drankje voordat je gaat pitten. Ha ha. Nee geintje.

Onze dochter van 8 maanden is de laatste tijd ook erg onrustig 's nachts, maar ik merk wel dat als ze veel gegeten heeft ze minder lawaaierig is...
 
Terug
Bovenaan