staan in bed

en niet meer weten hoe te gaan liggen? Anoek onze dochter van bijna 10 mnd kan gaan staan! erg leuk maar niet als ze moet slapen. Ze kan namelijk nog niet weer zelf gaan liggen   en blijft dan staan of zitten huilen in bed tot wij haar weer neer leggen om vervolgens 5 min later weer opnieuw te beginnen. Hoera Anoek kan staan!
Help wie heeft de tip, kan ik haar dat leren of moeten we hier doorheen? (tja dat moeten we toch hihi)
groetjes Irene
 
Heb je het al eens geprobeerd met een trappelzak aan in bed? Bij mijn zoontje werkt dat perfect. Hij wil nu nog wel eens op zijn buik draaien, maar hij gaat niet meer staan.

Succes,
Misha mv Daniël
 
hai, mijn zoontje ging ook ineens staan in box en bed. Hij was net 9 maanden.
Maar het duurt gewoon even totdat ze uitgevonden hebben hoe ze weer naar beneden komen. Dat gaat aan de rand van de tafel en bank met hard vallen maar in bedje kan er weinig gebeuren (als het tenminste goed laag staat...).
Ik zou je kleine maar eens even laten uitvinden hoe ze zelf weer gaat liggen. Als ze wel gaat zitten dan is dat liggen nog maar een klein stapje.
Een trappelzak helpt bij ons zoontje niet. Hij heeft er een van 80cm lang, dus de goede maat, maar hij gaat er gewoon mee staan...tja
suc6
 
Terug
Bovenaan