staan in de box

A

Anoniem

Guest
Nou...als je even niet kijkt..ik schrok me rot zeg!
Merel ligt lekker in de box te spelen, op haar buikje en ineens is het stil.. dus ik kijk ( zit er met de pc zo'n 3-4 meter vandaan) en mevrouw zit op haar knieen in de box (handjes vast aan de boven rand). En ze ging ineens staan... dat was rennen geblazen.

Ze is dus aan het uitproberen... zullen straks de box maar omlaag gaan zetten dan.

Ben stiekum wel een beetje trots natuurlijk.

Laat haar maar lekker op het gemak oefenen.

Ik kan me voorstellen dat je schrok. Stond de box nog in de hoogste stand dan?

Gisteren zag ik dat Siebe zich voor de eerste keer van zit in kniestand trok in zijn bedje. Zijn bedje staat nu halverwege, maar als hij zo doorgaat, zal ik de box en het bedje al snel op de laagste stand moeten zetten. Niet zo fijn voor mijn rug, maar ja, veiligheid gaat boven alles.

Succes met oefenen!!

Groetjes Fonske.

Ja ze zijn super snel! Dat was voor mij de reden om de box en bedje al vroegtijdig omlaag te doen. Ik zat er maar niet gerust op steeds..

Nu dat de Box bij je omlaag staat kan je kleine weer volop ontdekken en jij genieten!!

Esmé mv Kay

Hier staan de box en bed al zo'n twee maanden op de laagste stand voor speedy Gonzales hier!
Hij trekt zich overal aan op, lukt aleen niet altijd even goed, ahahha! Hij wandelt aan de rand van box en bed ook overal heen, inmiddels.... Nog effe en hij loopt ons mannetje.
BOEHOE: ons mannetje word groot....

Gr. Marieke

Terug
Bovenaan