Staan in het shantala babybadje

<p style="text-align: left;">Hallo mede ouders van baby’s,</p><p style="text-align: left;">Het onderwerp zegt eigenlijk alles, onze zoon van 7 en een halve maand hebben we vanaf een maand of 4 altijd in het shantala badje gewassen en dat ging super goed, hij vond het erg leuk en toen hij er ook zelf in kon zitten werd het helemaal een groot feest. Maar nu heeft hij ontdekt dat hij op de rand kan duwen met zijn handjes en dan kan gaan staan... dat is niet echt handig! Hebben jullie kindjes dit ook weleens gedaan en hoe voorkom je dit? Wij hebben helaas geen badkuip, en mee in de douche is af en toe wel handig maar ik vind het ook wel leuk voor hem als hij echt in bad kan!</p>

Mijn dochter stond ook veel, ik liet haar lekker. Echt hard vallen is nooit gebeurd. Inmiddels herft ze door dat zitten toch echt leuker is. Miss een speeltje voor in bad kopen?

Een groter badje met een badzitje zou je kunnen doen. Wij hebben gewoon een speciekuip en daarin had ik zo'n badzitje gezet. Ging prima. Totdat ze echt alleen nog maar wilde staan, toen het zitje eruit gehaald. Ze zit bij mij tot dr middel in het water en de bak kan niet omvallen. En inderdaad speeltjes is ook leuk en houd hem lekker bezig. 

Thanks voor de ideeen! Ik heb al badspeeltjes.. boekjes en ook een beestje met geluid, hij vond die ook altijd superleuk en in bad gaan vond hij zoiezo top, hij vindt het nog steeds wel leuk alleen wil dus steeds staan. Misschien moet ik hem maar gewoon lekker laten doen (alleen zorgen dat de emmer niet omvalt natuurlijk) dan merkt hij vanzelf dat hij zittend leuker kan spelen en dat dat ook lekkerder warm is ?

Terug
Bovenaan