staan

heb ik nu zo een snel kind of lijkt dat mar zo.. mijn zoontje is van 13-9-07 en gaat al vol staan op mijn schoot tegen mijn buik aan. is dit niet wat te vroeg??? als ik heb op schoot heb en hem wil neer liggen gaat hij of zitten   of staan. wat hij overigens ook in de wipstoel doet. zitten dan bedoel ik. groetjes aadje
 
hoi hoi,

Onze dochter is van 09-08-2007 en staat ook al sinds ze 3 maanden is.
Wel met ondersteuning maar staan is voor haar het leukste wat er is.
Ze wil ook alleen maar rechtzitten en niet liggen. Wil al lang niet meer liggen in wagen dus zit ze nu in buggy.  Volgens mij zijn ze idd wat vroeg maar volgens de kinderarts is het een prima ontwikkeling.


groetjes
Natje  
 
IS Merel dan zo laat met alles. Ze is nu ruim 4 maanden (26-8-2007)  en ligt nog gewoon heerlijk op de rug. Doet nog geen moeite om op haar zij te draaien   vind eht wel leuk als je haar een beetje rechtop houdt zodat ze om zich heen kan kijken maar doet verder nog totaal geen moeite om uit te vinden hoe ze dat zelf kan gaan doen.
 
Hi,

Tom (nu 10,5 maand) was vanaf het begin al erg sterk in zijn beetjes. (haha dat was te voelen ook toen hij nog in mijn buik zat!)
Liggen in de kinderwagen vond hij ookal snel niets meer, en in de box was hij liggend ook niet meer lang bezig te houden.

Ik heb hem wel laten liggen, i.v.m. met de ontwikkeling van het ruggetje.
Maar leuk vond hij dit niet. Hij wil alles meekrijgen :) Nieuwsgierig ding :p

Tom stond dus al erg snel, en stevig, maar zijn evenwicht is er niets bij, dus ondersteuning heeft hij wel nodig.

En liggen vind hij nog steeds niets, zowel als op de rug als op de buik.
Daarom wil het kruipen ook totaal niet vlotten. Maar goed, zitten daarentegen vind hij geweldig, en nu hij dat zelf kan, doet hij niets anders.

Sinds paar weken trekt hij zich nu ook zelf op, aan de box, of als ik met hem aan het spelen ben aan mijn handen.

Nens
 
quote: aadje 24 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-01-2008 23:27:26'));

heb ik nu zo een snel kind of lijkt dat mar zo.. mijn zoontje is van 13-9-07 en gaat al vol staan op mijn schoot tegen mijn buik aan. is dit niet wat te vroeg??? als ik heb op schoot heb en hem wil neer liggen gaat hij of zitten   of staan. wat hij overigens ook in de wipstoel doet. zitten dan bedoel ik. groetjes aadje



Je bedoelt; als je je kind vast hebt dan wil het graag zich opdrukken met de beentjes. ja dat is normaal en niet vroeg.
 
quote: kaatje o reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-01-2008 12:58:16'));

IS Merel dan zo laat met alles. Ze is nu ruim 4 maanden (26-8-2007)  en ligt nog gewoon heerlijk op de rug. Doet nog geen moeite om op haar zij te draaien   vind eht wel leuk als je haar een beetje rechtop houdt zodat ze om zich heen kan kijken maar doet verder nog totaal geen moeite om uit te vinden hoe ze dat zelf kan gaan doen.



Nee hoor, vanaf 5 maanden gaat het ineens snel, let maar op!
mijn dochtertje ging met precies 5 maanden ineens van buik naar rug draaien (leg ze wel zo veel mogelijk op de buik, dan gaan ze meer ontdekken!). En nu, met ruim 5 maanden draait ze bijna (net dat laatste stukje nog niet) van buik op rug.
 
Hoi

Nou dat is normaal hoor!
Mijn zoon is van 09-09-2007 en staat volop!
Probeer het niet te stimuleren en houd hem goed vast maar hij vind het heerlijk.

Alleen (heb ik gelezen) gaan de kinderen hier van hun tenen krom trekken en heb je kans dat ze zo blijven staan.
Ik persoonlijk heb er geen problemen mee hoor als hij even staat!

Groetjes

Jacomien
mama van Kylian 09-09-2007
 
Terug
Bovenaan