staan ??!!

hallo dames

misschien een hele rare vraag maar ja hier komt hij dan.

mijn dochtertje Ra'Shae is nu 12 weken en 1 dag en wanneer zij bij iemand op schoot zit wil ze alleen maar staan en dat doet ze al vanaf 9 weken.
ik begrijp dat het niet goed is voor haar rug maar als je haar gewoon laat liggen of half zittend in je armen hebt is ze zo onrustig , ja ze kan dan ff   5 minuten met je brabbelen maar dan wil ze toch echt staan niet dat ze gaat huilen ofzo maar je merkt gewoon dat ze aangeeft dat ze wil staan en ja hoor wanneer je haar dan laat staan nou dan heeft ze hele verhalen te vertellen heel schattig.

maar goed mijn vraag is dus wie herkent dit en is het echt zo slecht voor haar rug ??

groetjes
Fasily & Ra'Shae

Ik herken het ook. Floor is een heel sterk meisje, ze wil al heel lang alleen maar 'staan', maar ik probeer haar te laten liggen omdat ze er kromme beentjes van kan krijgen. Madam is dan wel boos, pech voor haar, haha!
groetjes van Ruth,
oh ja, Floor is 21 feb. geboren, dus ook nog een klein hummeltje

Hoi,
Quinn wil ook vaak staan. Ik doe dit wel eens op mijn schoot, maar dan wel dat zijn gewicht niet op zijn benen steunt maar aan mijn armen hangt.
Ook zet ik hem vaker rechtop tegen mij aan, maar dan steunend op zijn knietjes en met mijn arm om hem heen.
Groetjes Veerle

ik herken dit ook. Mijn meisje is bijna 18 weken en wil dit ook al een tijdje. Tegenwoordig als ik haar neerleg op mijn schoot strekt ze haar beentjes en is het moeilijk om haar te laten liggen of zitten. Maar ik wist niet dat het niet zo goed was. Dus maar niet te vaak doen dan.

hoi

senna is 15 weken en die wil ook lekker veel 'staan' hoor!
dan klan je natuurlijk veel meer zien he? stel je voor dat je wat mist zeg!!
hihi....

liefs marijke

Terug
Bovenaan