staan!!!

A

Anoniem

Guest
hoi
nou anouk heeft sinds een anderhalve week het staan ontdekt,ze wil zich overal aan optrekken,een mooi gezicht.maar ze doet het s avonds in bed ook steeds,blijf heen en weer lopen om haar weer neer te leggen.pffff.ze moet echt heel moe zijn om te blijven liggen.wel goed voor mn lijn door steeds de trap op en neer te gaan.hahahaha

groetjes petra

haha het zitten heeft ze dus nog niet door...

Nou nu weet ik alvast wat me te wachten staat... Jennifer staat nog niet zelf maar ze probeert zich al op te trekken...

Vanochtend zat ze op 1 knie en haar andere been gestrekt opzij in haar bedje..hahaha wat een geinig gezicht.   Zegt me vriend tegen haar "dat mag dus niet he!!" ikke: Juist wel , maar je moet haar bedje  omlaag zetten  SCHAT...hihi.. die mannen af en toe!!!! Had het tuurlijk al aan hem gevraagd!

Succes met die kleine en dat ze het maar snel door mag hebben...

gr. Ilone

Hoi petra,

Ach ja zo blijven we in beweging he. Brian heeft ook al enige tijd het staan ontdekt, maar hij had ook vrijwel gelijk in de gaten om te gaan zitten. Als hij dus in zn bedje ging staan liet ik hem gewoon gaan en  ging hij  vanzelf zitten. Nu is het wel zo dat wij hem in de gaten kunnen houden, want we hebben camara's op de kinderkamers hangen.
In ieder geval weer een stap verder in de ontwikkeling hun wereldje wordt steeds groter

groetjes
Achnita mama van Mike 3.5 jr en Brian 9.5 mnd

hoi
ja anouk weet ook wel hoe ze moet gaan zitten maar ja op bed heb ik liever dat ze ligt.hahaha.anders word het slapen niks want dan gaat ze zitten te spelen.en te roepen.volgens mij vergeet ze dan te slapen zo druk heeft ze het dan.mooi om te zien hoe ze alles ontdekken.
gr petra

hahahaha!
Ik doe Jules een slaapzak aan als hij gaat slapen, dan kan hij niet zo makkelijk gaan staan in bed!

Groetjes Cojja

Bas is nu bijna 11 maand oud en staat sinds hij 9 maanden oud is. Hij gaat ook telkens staan in zijn bedje, zelfs met slaapzak aan....erg vervelend!

Hij heeft nu ook ontdekt hoe hij zich vanuit ligstand naar staan omhoog kan trekken. Hij wil dus niet liggen en niet zitten, alleen maar staan en rondstappen.
Natuurlijk erg leuk dat hij het kan, maar het is wel vermoeiend.
Hahaha

Terug
Bovenaan