staan

A

Anoniem

Guest
Hallo mama's,

ik heb een zoontje van 6 mnd. Kwijlt al 4 mnd, maar nog geen tand te bekennen. Als ik de fabels moet geloven duurt dat ook nog wel even want zijn energie zit in andere dingen, nl ontwikkelen.

Onze kleine vind zitten al een paar weken heel erg leuk. Nog een weekje en dan kan ik er gewoon bij weglopen denk ik. Nou is dit al best wel snel geloof ik, maar dan het staan!!!
Als ik hem met zijn gezicht naar me toe tegen me aan houd, dan gaat hij zelf staan. Hij vind dit echt geweldig. Als hij chagrijnig is en ik zet hem op mijn benen neer, dan wordt hij helemaal vrolijk. Ik hoef hem meestal alleen nog een beetje in evenwicht te houden, want de kracht heeft hij wel.
Gelukkig trekt hij zich nog niet op aan tafels of in de box.

Hoe gaat het met de ontwikkelingen van jullie kindjes, wie staat er ook al?

Rollen doet hij trouwens niet. Vind hij niet zo interessant. Hij is wel al een keer of 6 van zijn buik naar zijn rug gerold. Eerst twee keer los van elkaar, maar daarna 4 keer in een kwartier. Van zijn rug naar zijn buik rollen, dat doet hij helemaal nog niet.

Groetjes LIesje

Hahahaha...hier nog zo eentje die rollen niet zo interessant vind.
Nee joh...zitten is veel leuker. Het gaat ook heel goed hoor. Nog even en ik kan er ook echt bij weg lopen.
Alleen staan heeft hij nog niet ontdekt. Dus we wachten maar af...

Hallo

Stijn is ook lekker aan het ontwikkelen. Hij rolt al een behoorlijk tijdje van rug naar buik en van buik naar rug. INmiddels is hij ook echt aan het bewegen. Hij kruipt niet naar voren maar hij komt zeker naar achteren.

OP schoot strekt hij inderdaad zijn benen en gaat hij bij ons op schoot staan.

Sinds donderdag is hij ook heel erg met zijn stem bezig, hoog en laag, hard en zacht... heerlijk

Carina

Hoi
Eleni is van 15 dec en vind rollen heerlijk, van rug n buik, andersom niet, als ze gaat gillen draai ik haar terug haha allen doet ze het laatst ook in de nacht (hoewel slaapzak) en dat is vervelend voor ons. kruipen doet ze op de rug wel   maar op de buik lukt het nog niet
En ze wil ook staan, als ze op mijn been zit hoppelt ze omhoog grappig en zooooo leuk en zitten vind ze heerlijk zo kan ze alles zien
geluidjes zijn nu ook weer in "aaaaaaaaaaaa" in alle tonlagen haha

Geweldig he, al die nieuwe dingen!
Hier is in 1 keer (echt van de 1 op de andere dag!!) rollen van de rug naar buik favoriet!!
Alleen haar armpje weet ze nog niet goed te krijgen haha
ook is ze super nieuwschierig!!! Ze moet ALLES zien! Het "rustig een flesje geven" zit er helaas echt niet meer in hihi
En ja, die verschillende geluiden...super! En ook steeds langer en harder!!! Hahahaha
Soms ligt ze in bed, en wij dus op de kamer ernaast en dan hoor je haar s'morgens zooo''n plezier maken in haar eentje dat wij helemaal dubbel liggen van het lachen! Heerlijk!

Terug
Bovenaan