staan!

Ik ben helemaal trots, Laura gaat nu overal staan, bij de bank, in de box, bij de tafel, overal! Ik heb haar ook geleerd hoe ze weer terug kan op haar knietjes als ze er weer flauw van is. Het is misschien niet supervroeg, ze is vandaag 14 maanden, maar ik vind het wel erg leuk.

wat leuk zeg :D
lekker van genieten hoor!!!
nog even en dan gaat ze lopen :p ook zo'n leuk gezich met die wiebelkont whahahaha
tja, wat is vroeg en wat is laat.... elk kind ontwikkelt zich toch in zijn/haar eigen tempo.

lekker van genieten hoor :D

liefs, do

Hoi,

Vroeg of niet vroeg, het is een geweldige mijlpaal!
Alles op de tafels in de gaten houden vanaf nu,,haha
Nu zal het lopen ook wel snel gaan!
Trots kun je zeker zijn!!

Gr MJ

Hey rood wit blauw, leuk zeg. Ach, wat is snel?! Leah staat ook al een tijdje bij de tafel, in de box, in bed, maar lopen; wat is dat???? Ik vind het ook zo geweldig wijs staan als Leah staat. Leuke mijlpaal. Laat je weten als ze gaat lopen? Wel leuk om van de andere 'rustig-an' babies te lezen wat ze wanneer doen.....
Alle spullen op de tafel zijn zeker ook niet meer veilig, hihi?

Hee Hannah,

Je kon mijn stukje wel geschreven hebben, haha!

Ons zoontje staat ook een tijdje, loopt ook wel, maar zodra je hem loslaat ploft hij met een big smile op z'n billen. Ik kan me er niet druk om maken (hij is alleen zo zwaar...). Ik geniet iedere keer weer wanneer hij iets nieuws ontdekt, nu is hij in een klimfase, bank, stoel, hond (arme hondjes) het maakt meneer niet uit!

Gewoon lekker genieten en het komt vanzelf!

Liefs Lientje

We hadden alles al van de tafel want die is niet zo hoog dus daar kon ze op haar knietjes al bij! Lopen lijkt me ook leuk, jullie horen wel wanneer het zover is.

Terug
Bovenaan