staan!!

hoi hoi,

yuri is op een week na een jaar! en vandaag issie eindelijk na weken oefenen gaan staan! ik ben zooooo ontzettend trots op mijn mannetje..
helaas heb ik de eerste keer wel gemist, want hij is bij opa en oma.. en stiekum baal ik daar wel een beetje van.. mja.. hij kan het en niets zal meer veilig zijn vanaf nu.. hihi..

liefs!

Gaaf he als de kinders gaan staan, zo groot zijn ze dan in ene.
Brannon begint over te steken tussen de tafel en de bank WAAGHALS!!!!
Ik hou elke keer mijn hart vast en zit dus tegenwoordig veel op de grond haha.
Ja sorry schat, heb niets in het huishouden kunnen doen want ik moest zoonlief opvangen bij z'n loopkunsten hihi.
Brannon is van 23 april dus ik zie het er van komen dat hij misschien wel losloopt?? met z'n verjaardag.
We wachten af.
Geniet lekker van Yuri's kunsten!!!

Gaaf hoor! nee nu is neit meer veilig! maar het is wel weer mooi om dit te zien natuurlijk!
Finn is van 30 april,hij gaat nu uitzichzelf zitten..hij vind het wel best zo...hij is niet zo snel...maar ach dat maakt voor mij niet uit!
Wij gaan in Juni op vakantie,dan hoop ik dat hij wel staat of loopt, zou leuk zijn...

hey,

zitten uit zichzelf doet yuri nog niet hoor! volgens de fysio gaan ze vaak eerst staan en dan pas zitten.. dus dat Finn dat al doet.. echt superknap.. hihi..
ach jah.. ik vind eigenlijk alles wel geweldig wattie doet... en ma lekker op zn eigen tempo..

liefs!

Hoi,

ook Wout begint zich langzaam steeds verder op te trekken (speelt al een paar weken op zijn knieen zittend), eerst alleen als ie woest was in bed of in de box, nu ook vaker in een goeie bui. Ook hij zit niet uit zichzelf. Hij tijgert heel de kamer door. Hoop dat dat snel verandert in kruipen dan kan ie strakjes lekker mee naar buiten toe (tijgerend lijkt me dat geen succes) maar zo niet dan komt ook dat wel...

groetjes Natasja

Terug
Bovenaan