Staan!!

Ook hier gaat Kyandro sinds gisteren helemaal zelfsandig staan met ruim 8 mnd is hij 2 mnd eerder dan zijn grote zus,dus hier gaat niet op dat meisjes sneller zijn dan jongens,hij is tot nu toe met alles nog sneller geweest.
ben zo trots.als wij op de bank zitten gaat hij met veel kracht en drift staan en roept dan vrolijk dadada.en heeft het super naar zn zin,maar hij is erg druk en wiebelt nogal en weinig houvast aan de bank,en kukkelt na een een minuut weer om,dus we moeten er echt bijzijn.maar is een leuk gezicht
snel de box omlaag,ging ook zo snel,een week geleden zat hij nog niet eens op zn knieen haha
liefs jootje

Wauw! Gefeliciteerd, wat een flinke vent!
Diederik 'staat' op handen en knieen (en soms voeten) en beweegt dan heel hard heen en weer, maar echt kruipen lukt nog niet. Ik denk dat dat niet lang meer duurt. Staan heeft hij nog geen benul van, maar buikschuiven is het hier helemaal!

Geniet ervan!

Ja geweldig hè, dat staan!! Warren is ook helemaal 'the man' als hij staat (inmiddels overal, vooral in bad, heeeeel handig, not).

En hij is ook goed aan de wandel hoor zo langs de bank en de eetkamerstoelen...

Maf om te denken dat ze een half jaar geleden alleen maar konden liggen en ze over een half jaar waarschijnlijk lopen.

X
Evje

Nou hier wil Kyandro ook meteen gaan lopen,maar hij is nog erg onvoorzichtig,hij laat zo los en valt dan natuurlijk,ook als hij staat gaat hij dansen op zn beentjes,gevolg:weer omdukelen haha.de rust is dus echt over,en is ook driftig als het niet meteen lukt,maar hij gaat gewoon door tot ie weer staat,en is dan helemaal blij.
liefs jootje

Wat super!!!!!
Wat is jou mannetje snel, goed hoor!
Ik denk dat het hier nog wel eventjes duurd voordat er gestaan en gelopen wordt, ze begint net mijn tijgeren. Geloof niet dat wij zo'n snelle dame hebben

Jip hier ook sinds het weekend STAAN.
Ik zat met haar op mijn knie ze pakt mijn vinger en hoppakee ze stond.....!WOW!
Ik dacht vergissing..maar niks hoor..ze bleef het herhalen en als we dan ook nog dansen, dansen zingen vind ze het helemaal geweldig.
De zelfde avond zet ik haar in de box en ze trekt zich op en STAAT!
Maar nog niet langs de tafel en zo...zal vast snel volgen./..

Ahhhhh wat gaat het in een keer heel snel zeg!
Kruipen doet ze nog niet echt maar buikschuiven wel! Ze is nu ook 8 1/2 maand.

Idd raar als je denkt dat je een half jaar geleden ze nog alleen maar kunnen liggen en geheel afhankelijk zijn..

Wauuuw echt goed zeg!!! Stan probeert af en toe te staan, maar houdt het nog geen 10 seconden zelfstandig vol hihi. Komt wel.... hij is een doorzetertje. Alleen van kruipen snapt hij helemaal niks!!!!

xx

Terug
Bovenaan