staan

Nou Fedde heeft weer wat nieuws ontdekt....staan.
hij trekt zich op aan de bank, boekenkast waar hij zijn eigen boekjes heeft en deze gooit hij dan allemaal op de grond. En staat bij zijn speelgoedmand. Overal waar hij denkt he ik kan staan gaat hij.
Ziet er niet uit zo´n kleine hummel die staat haha.
Nadeel is wel dat hij nu ook geregeld valt. En jammer genoeg vaak op zijn hoofdje. Kan dit veel kwaad denken jullie? Ik ben niet snel genoeg om hem elke keer op te vangen. :-(

Je kunt er weinig tegen doen. Een kussen om zijn hoofdje met een elastiekje is ook zo zielig hahahaah. Hier ook al wat kleine blauwe plekken. Moeten ze maar niet denken dat ze als groot zijn. Nee dat is een grapje. Het is knap lastig, maar of het kwaad kan weet ik eigenlijk ook niet.

volgens mij kan het nog niet veel kwaad want de hersentjes zijn nog erg beweeglijk is anders als ze van hoge hoogtes vallen; merk aan al mijn kids dat ze er in ieder egval niets aan hebben overgehouden, tja hoort erbij he dat vallen maar wat goed zeg dat hij dat al kan

Ja de zalf heb ik al in huis gehaald en jammer genoeg ook al moeten gebruiken.

@lorena Fedde gaat een beetje snel op motorisch gebied; tijgeren, kruipen en nu oefent hij met staan. Zitten doet hij nog niet, maar ja dat is dan ook minder interessant dan zie je niet zoveel :p
Soms wel lastig hoor zo´n ondernemend type.
maar ja

Oh wat super zeg... denk ook niet dat het veel kwaad kan, ze leren met vallen en opstaan :D

Wat gaat het snel zeg!! Jorn wil ook graag staan, maar dat lukt alleen als ie onze handen vast heeft. zelf optrekken heeft ie nog niet ontdekt aan de box enzo... scheelt mij weer :D hihihi hoeft ie nog niet naar benenden...

Liefs ! en succes met je kleine manneke

Jeetje wat snel......
Dat is hier nog niet hoor!!
En vallen hoort erbij ;-( mijn meisje is gister van het bed gerold, recht op haar hoofdje, ze heeft nergens last van gelukkig, maar het blijft eng!

@mj ooh gelukkig heeft ze nergens last van! Gebeurd soms zo snel.
Hier vanochtend alweer een stoot op z'n hoofd erbij. Fedde gaat staan bij de boekenkast bij zijn eigen plankje, maar het plankje erboven zit te laag knalt ie elke keer met z'n hoofd tegen aan :)

Terug
Bovenaan