staan!

Vandaag zag ik dat mijn zoon zich in de box optrekt tot staan. Vrijdag zag ik het hem al wel proberen, maar kwam hij tot zijn knietjes, vandaag stond hij ineens!
Hij doet dit alleen vanuit zit, vanuit lig zit ie al wel aan de spijlen, maar trekt hij zich nog niet op.
Verder heeft hij eindelijk door hoe hij vooruit moet tijgeren (al snapt hij het geloof ik nog niet altijd helemaal, soms zit hij weer te proberen en lukt het niet, maar dat gaat zo over denk ik).
Ook zit hij op handen en knieen, zet hij zijn knietjes naar voren, maar zijn handjes niet met als resultaat dat hij voorover valt...
vanuit lig komt hij bijna tot zit, het begin is er...

Mooi is dat he als ze ineens gaan staan. Quinn heeft dit nu ook al een tijd ontdekt en trekt zich werkelijk aan alles op waarvan hij maar denkt dat het kan... Tafels, stoelen, banken, mama, papa en wat je nog maar meer kan verzinnen. Vorige keer stond hij al op de eerste tree van de trap. Wat betreft tijgeren, dit doet ie ook al een aantal maanden (hij is een beetje vlot voor zn leeftijd, met eigenlijk alles tot nu toe) en gaat nu richting het kruipen. Hij verdeelt het nu gewoon. Vanuit lig komt hij niet tot zit en hij zal het ook niet gaan proberen volgens mij, heb hem nog nooit een poging zien doen.

leuk is dat... nou ja,,.. niks is meer veilig hier...
falko komt al even tot zit... van uit lig... en trekt zich echt over al aan op... ook aan dingen die echt niet kunnen zo als nu is die bezig met een boodschapen tas met jassen in... gaat dus niet... maar goed... ik laat hem gewoon proberen...
tijgeren heeft die niet gedan... maar ging van zit naar lig en kwam zo toch wel echt over al...
sinds een week kruipt die... of te minsten... een soort van... en gaat steeds snelen... en niks is meer veilig... dus ik ga zo maar is grondig opruimen...
had van de week al 2 keer de katen voer te pakken...

ik zou zegen geniet nog maar even van de rust :p:p

Mijn mannetje is van 17 mei. En kruipen doet hij nu een aantal weekjes en nu trekt hij zich op aan de tafel, bank etc. Hij gaat ook al van de bank naar de tafel. Pakt hij zich over gaat opeens wel heel snel. Lopen aan de handjes gaat heel goed hij loopt ontzettend snel.

Terug
Bovenaan