staan

hmimes

New member
mijn kleine hummel die staat sinds gister in ledikant etc . Weet dan niet hoe die weer moet zitten . Zo eng lastig is dat , ik schrok ervan . Eerst op zn knieen en toen gelijk opgehezen staand .
Herkennen jullie dit ? En hoe gaan jullie ermee om , ik zie het helemaal voor me dat die valt in zn ledikant of zo pfff .
 
Wat knap...zo ver zijn we hier nog niet! Dit hoort er gewoon bij natuurlijk! En ja, hij zal wel eens vallen...nog heel vaak waarschijnlijk...dat hoort er nu eenmaal ook bij! Je kunt het niet tegenhouden en dat moet ook niet. Leer hem hoe dat hij weer moet gaan zitten, help hem. Oefen het als hij wakker is.
 
Logan staat echt overal. En ja hij valt ook wel eens. Maar met vallen en opstaan leer je het best he.
Hij wist al vrij snel hoe hij weer moest gaan zitten. Ik laat hem alles zelf ontdekken. En echt hard zal ie niet vallen in zijn ledikant toch.
Logan valt nu weleens en dan denk ik dat doet zeer, hij begint te lachen en gaat weer zitten. Ze kunnen veel hebben hoor
 
Wij zijn nog niet zo ver. Hij loopt sinds afgelopen week wel het hele huis door als je hem bij z'n handjes neemt...zo schattig. Maar als hij gaat staan zou ik wel zijn ledikant naar beneden zetten of heb je dat al gedaan. Bij mij staat hij nog op de hoogste stand. Op een matrasje vallen ze wel zacht als hij z'n hoofdje maar niet stoot. Hopelijk leert hij snel hoe hij weer moet gaan zitten.
 
Julia staat ook in haar bed maar valt nu eigenlijk nooit meer in bed, een aantal weken geleden nog wel maar het hoort erbij en het bed staat laag dus er kan niets gebeuren... Wanneer ze wakker is en hier de woonkamer rondstruint valt ze weleens, kwestie van troosten en ervoor zorgen dat ze nooit op iets scherps/hards kunnen vallen
 
Terug
Bovenaan