Staat er VVV op mijn voorhoofd?

A

Anoniem

Guest

Ik ga echt aan mijn eigen voorhoofd twijfelen.
Vanmiddag ging ik even met de bus naar de stad.
Eerst stap ik de bus uit, vraagt een meneer die net z'n auto geparkeerd heeft waar de Grote Houtstraat is. Vervolgens vraagt iemand (in het engels) waar  het dichtstbijzijnde internetcafé is. Ga ik weer naar huis vraagt iemand aan mij de dichtstbijzijnde Rabobank (ik heet geen Fatima, en heb geen Rabo-Mobiel, dus met het woordje 'hier' kwam ik er ook niet vanaf). In de bus wilde twee jongens weten bij welke halte ze eruit moesten. En toen ik uitstapte thuis kwamen twee buitenlandse fiets-toeristen vragen naar de dichtstbijzijnde supermarkt.
5x!!!! In één middagje shoppen. Ik denk dat ik maar uren ga declareren bij de VVV.
Liefs Nelleke

haha, dat was me een dagje wel ja voor je. Woon je soms in een toeristenplaats? Ik ben vandaag naar de supermarkt gelopen maar het was hier erg rustig op straat en in de supermarkt. Denk dat nog veel mensen op vakantie zijn.

Ik denk juist dat ik "Postkantoor" op mijn deur laat plakken. Krijg sinds ik partime werk alle pakketjes van alle buren die niet thuis zijn. Gisteren had ik pakketten van 3 buren!

Je hebt vast een heel vriendelijk gezicht!

groetjes,
Tamara

Jaaa, een heeeeel vriendelijk gezicht....

(en ja dames, dit ben ik zelf, niet gegoogled)

Nou Nelleke op de foto kan ik die 3 lettertjes niet ontdekken hoor. Maar die foto maakt het wel een stuk makkelijker morgen naar je familie te zoeken! Hahahaha!

Ellen mv Julian

Tja Nelleke.... eerst je foto een beetje aanpassen en vervolgens hier plaatsen en een beetje klagen

Je moet wel eerlijk zijn hoor......

Zo meiden dan hier de foto zoals hij was!!!!

Whahahahahah!! Ik lig helemaal in een deuk!!!! Pauline!!!
Je bent me er eentje!!

Ik denk dat het inderdaad komt omdat je een heel "open en toegankelijke" uitstraling hebt.  Mensen zien je als iemand die  makkelijk te benaderen is, en dat gebeurt dan ook!
Ben blij!! Maar begrijpelijk dat je er af en toe moe van wordt.. haha..

Maar ehm,.. Weet jij toevallig een lekker pannekoekenhuis in Breda??

Esmé mv Kay

"Weet u heel toevallig waar ik appels kan kopen?"

Terug
Bovenaan