stabiele situatie en verplichtte bedrust

Even een update hier want op mijn weblog had ik daar ff geen zin in nu.
Ik ben vandaag weer geweest bij de V.K en ik moet volledige rust houden,mijn harde buiken komen door mijn stress die ik heb(vanwege mijn man)die ernstige vorm van de ziekte van Crohn heeft,en polippen in zijn darmen.Ik moet veel rusten en mag weinig doen in het huishouden iets wat nu overgenomen wordt voor me godzijdank.
Ik ben geen stilzitter en iemand die alles zelf graag wil doen maar nu kan het niet meer,ook omdat ik dus van de week vocht ben verloren wat heel slecht is.Nu denk ik echt aan mezelf en na dit berichtje ga ik ook meteen naar bed en rust houden,ik heb ook medicatie gekregen voor mijn zeer zeer lage bloeddruk..

Bedankt voor jullie lieve reacties dat doet me heel goed,ik voel me al zo barslecht en hopelijk wordt dat nu wat beter,ik doe rustig aan en hou mezelf erook echt aan nu.

Lfs Nice

Hoi Meis,

Wel heel vervelend voor je dat je volledige bedrust moet houden maar het is ook wel de bedoeling dat je kleine nog blijft zitten waar hij zit. Hopelijk wordt het zometeen wel weer beter en daarom wil ik je ook heel veel beterschap toe wensen en doe het vooral rustig aan en luister naar je lichaam meid dat is heel erg belangrijk.

Veel sterkte met alles en kop op he.

Liefs Fruit Girl 28 wk zwanger

Hallo,

Moeilijk hoor, absolute rust. Maar hou je er alstjeblieft wel aan, dan
hou je zometeen een gelukkig gezond kindje in je armen en ben je de
rest snel vergeten.

Heel veel sterkte en probeer te genieten.

Groetjes,

Vanessa

hey,

ik weet wat je mee maakt ben nu 29 weken en 2 dagen zwanger en vanaf week 23 heb ik ook verplichte bedrust! ook continu harde buiken. ik heb ook veel stress gehad maar de verloskundige en gyn hebben geconcludeerd dat me buikt te klein is voor de zwangerschap. mensen om me heen denken ook dat ik net een paar maanden ben terwijl ik al bijna klaar ben. ook ben ik net als jij geen stilzitter en doe toch eigenwijs het huishouden en dat weet ik dan ook wel hoor dan ken ik ook een paar dagen nix meer.
maar om te voorkomen dat me harde buiken me weeen opwekken heb ik idd ook bedrust gekregen mag ook nix doen maar ze hebben wel tegen mij gezegt dat ik af en toen in huis moet lopen ivm trombose.
maar ja met de kleine gaat t in elk geval goed en me buik staat momenteel onder grote spanning doordat t kind en de baarmoeder doorblijft groeien maar ik geen meerekkende buik heb.

ik wens je veel sterkte verder met je zwangerschap!

Terug
Bovenaan