Stabiliteit Ikea kinderstoel

<p>Hallo Allemaal</p><p>Mijn kleine man zit altijd behoorlijk te wiebelen in zijn trip trap stoel. Mijn ouders hebben een Ikea kinderstoel. Die is natuurlijk veel lichter,.. ik vroeg me af of een van jullie ervaring heeft met hoe stabiel deze stoel staat. Kan een kindje niet omkiepen als hij flink heen en weer bonkt? Bij de stokke kun je er van die stukjes achter zetten om de stabiliteit nog verder te verhogen maar die van de Ikea staat op van die dunne pootjes ?. Ik zie mijn kleine bulldozertje al omver kukelen! ?</p>

Ik heb ze allebei. De tripp Trapp staat binnen en sinds kort hebben we de Ikea stoel buiten staan. Mijn dochtertje klimt in de trip trap en is heel beweeglijk. Klimmen kan ze in de Ikea stoel niet (geen plankje bij de voetjes), lijkt ook alsof ze iets 'vaster' zit. Ik ben heel tevreden over de Ikea stoel. Nog geen enkel moment het idee gehad dat de stoel zou omvallen. Moet alleen zelf opletten dat ik niet struikel over de poten haha! 

Tja, die uitstekende poten inderdaad, maar dat is natuurlijk wel waarom hij zo stevig staat! Wij hebben ook die Ikea stoel, zijn heel tevreden, en onze stuiterbal krijgt er echt niet zomaar beweging in hoor!

Terug
Bovenaan