stafylococ bacterie

Heb ik weer. Ben nu al bijna 6 weken aan het kwakkelen, eerst bijna 3 weken geen stem en benauwd. Toen een kuurtje gehad, maar het werd niet echt beter. Nu blijkt dat ik een stafylococ bacterie in mijn longen/luchtwegen heb. Een kuur gekregen van 7 dagen, 4 x per dag een grote pil (mmm, erg fijn als je al snel overgeeft).
En zo stom, ik vergeet helemaal aan de huisarts te vragen of het ernstig is. Heb wel even op google gekeken, maar daar wordt ik ook niet wijzer van, dus morgen maar gaan bellen, want ik wil toch wel weten hoe ernstig dit is.
Is een van jullie medisch onderlegd en kan mij meer vertellen????

groetjes, keesje

he bah wat vervelend het zit je ook niet meej, ik heb ook even voor je gekeken op internet en ook ik kom niet zo heel erg ver.

Ik vindt het belangrijker dat de medicijnen die je krijgt of ze dat wel hebben gecheckt of je die mag gebruiken bij de zwangerschap.

Over het
stafylococ bacterie zelf zal ik morgen de huisarts gewoon bellen die kan het beste advies geven wat het is.

Na mijn mening is zoals ik gelezen heb is het wel besmettelijk maar durf dat niet met zekerheid te zeggen.

Sterkte ermeej komt wel weer goed allemaal.

Terug
Bovenaan