*** stage , 11 wk zwanger

Zit op dit moment in mijn laatste jaar, en heb echt een stage from hell. Moet nog tot 30 juni, maar ik ben er echt waanzinnig klaar mee. Het verloop onder collega's is echt niet normaal, vorige pedagoog is na 7 maanden op zoek gegaan naar een andere baan. Heb het gevoel geen kant op te kunnen, ben 11 weken zwanger en ik wil niet een half jaar extra stage lopen door dit graftakkenbedrijf.

Heel veel list en bedrog in het management, geen leuke sfeer om in te werken. Zit gelukkig nu op een andere locatie waar het minder erg is.Gaandeweg hoor ik ook steeds meer dingen, en maak ik dingen mee waar ik echt niet blij van wordt.

Ik voel me gewoon onwijs stom, als ik meer   had nagevraagd wat ik nooit accoord gegaan met dit zootje.

Sorry, zit er even helemaal doorheen.Opbeurende woorden zijn van harte welkom

Pfoe... moeilijk om er iets opbeurends over te zeggen. Denk dat je je vooral vast moet houden aan het gegeven dat deze stage eindig is en dat je dan de deur mooi achter je dicht kunt trekken. En, het is ook gelijk een extra ervaring die je meeneemt. Allicht leer je er iets van waar je later nog wat aan hebt?

In ieder geval succes. Ik heb zelf lol genoeg in mijn werk, maar merk dat ik door mijn zwangerschap toch wat meer moeite heb om het leuk te blijven vinden. Wat hormonen al niet met je doen...

Bedankt voor je reactie. Ik merk net als jij dat ik soms echt moeite heb met die veranderingen in mijn hormonen. Het heeft meer invloed op mijn stemming dan dat ik zou willen. Zat lekker in een drama driehoek, en een dag later kan ik het ook wel weer relativeren. Maar lekker zeuren is soms ook erg prettig.

Het is een bijzondere leerzame stage omdat ik nu echt ervaar dat dit niet mijn soort bedrijf is. Ik ben 30 juni weg, en de rest werkt daar  waarschijnlijk  nog heel, heel lang.

Terug
Bovenaan