Stampertje, hoe gaat het met je?!

Hoi Stampertje, ik hoop zo voor je dat het goed gaat en dat je niet in het ziekenhuis ligt te voorkomen dat je bevalling al begint! Laat het even weten ok?! (ik neem aan dat je in elk geval wel al bij een gynaecoloog geweest bent!)

groetjes Klarie

hey lieveklarie  

wat lief van je dat je dat vraagt! ik voel mij vandaag iets beter en ik heb vanmiddag een gesprek gehad met mijn eigen gyn over dit alles en zij was hier ook niet blij mee om te horen en heeft er een klacht van gemaakt en zij heb belooft ook een gesprek aan te gaan met de vk omdat dit verbuiten het boekje is gegaan ik word nu elkeweek gecontroleerd of mijn baarmoederhals niet verweekt en open gaat staan omdat dat wel bij de vorige gebeurden ze hebben nu ook gekeken en ze heb gezecht dat ik echt zo veel mogelijk rust zal moeten nemen (voor zover het kan met 2kids) omdat zij ook aan mijn baarmoederhals nu kon zien dat het nog wel dicht zat maar het nu al wel iets aan het verweken is en dat dat dus niet mag maar goed ik hoop echt dat onze uk nog een mooi poosje mag blijven zitten en dat het nu beter zal gaan en ik ga proberen zo veel mogelijk rust te nemen maar heel erg bedankt voor de steun!

veel liefs sam

Terug
Bovenaan