@stampertje19

Hallo stampertje 19

Ik vroeg me af hoe het nu met je gaat?
En of je al uit het ziekenhuis bent kan niks verder meer terug vinden hoe het nu met je gaat en met de kleine.

hey meiden!

wat lief dat jullie er aan denken!!
ik ben gisteren net uit het ziekenhuis gekomen maar het is vanacht al weer begonnen met echte weeen en nu rommelt het wat en heb ik af en toe een pijnlijke tussen zitten maar er zit op dit moment geen ''echte'' regelmaat tussen gelukkig!!  
maar gelukkig daag ik me kleine meisje nog bij me!! maar verder is het weer afwachten en ik ben zelf bang dat het vandaag of morgen wel door zet omdat die weeen weer echt heftig zijn pfff.... dit is echt slopend aan alle kanten... de angst is zooo zooo groot dat het fout zal gaan en het afwachten is moeilijk en zwaar en de pijn is heel pijnlijk!! maar goed we moeten vol houden wand we doen dit voor ons prachtige dochtertje!!
veel liefs sam.

Hallo Stampertje

Wat fijn dat je weer thuis bent, hopelijk blijft de kleine meid nog even warm in je buik om nog goed aan te sterken en te groeien.

Gelukkig zit je nu wel in een betere periode dan paar weken geleden zal je denk ik ook meer rust geven.

Ik hoop dat je het nog even vol kan houden en wens je heel erg veel sterkte en succes toe.

Terug
Bovenaan