Stand baarmoedermond

Hey dames, even een vraagje.
Misschien dat iemand dit weet.
Ik check altijd mijn afscheiding mijn vruchtbare slijm . Dit schraap ik dan van mijn baarmoeder mond .
Nu heb ik soms dat de ene dag mijn baarmoeder mond ineens heel laag zit en de andere dag hoog.
Ik kan hierover niet echt iets vinden op internet. Ja dat tijdens je eisprong die heel hoog zit en daarna weer zakt.
Nu heb ik al vruchtbare afscheiding dus ik verwacht mijn eisprong volgende week ergens.
Alleen is mijn baarmoeder mond nu heel laag. En gisteren was die weer hoog.
En waarschijnlijk ligt die morgen weer hoog.
Iemand hier verstand van ? Dit valt mij al een paar cyclussen op.
 
Zou het zoiets kunnen zijn, als dat je de ene dag ervoor veel gelopen hebt, en de andere dag rustig gelegen of zo?
 
Dankjewel voor je reactie, dat is een goeie en eigenlijk geen idee.
Dat zou ik misschien eens in de gaten kunnen houden.
Al heb ik zowel gisteren als vandaag een rustige dag gehad.?
Ik vind het heel vreemd en kan er ook helemaal niks over vinden .
Hij ligt dan echt super laag en soms super hoog dat ik er amper bij kan . En dat is niet eens tijdens mijn eisprong. 
 
Ik heb de stand van mijn baarmoedermond ook een tijdje bijgehouden, toen ik zwanger wilde worden. Maar elke dag was de stand compleet anders, net als bij jou. Geen touw aan vast te knopen en het kwam zeker niet overeen met wat je op internet leest hoe je baarmoedermond zou staan als je je eisprong hebt, zwanger bent, je menstruatie eraan komt etc.
En toch ben ik binnen 2 maanden zwanger geworden. Dus mocht ik nog een keer zwanger willen worden, ga ik niet meer.checken. Lijkt bij mij dus niet te werken...
Succes! 
 
Thnx tessa voor je reactie. Ik was al bang dat ik de enige was  omdat ik er op internet eigenlijk totaal niks over kan vinden. Misschien moet ik de stand van mijn bmm maar los laten.
Ik kan gelukkig door middel door mijn afscheiding daar te checken wel zien dat mijn ovulatie eraan komt. 
Misschien het daar maar bij houden. ?
 
Het schijnt dat je bmm in de ochtend hoger staat dan s avonds (zwaartekracht) , naast de invloeden van je cyclus. Dus dat speelt ook nog mee. 
 
Ahh oke ik controleer wel elke dag op dezelfde tijd. Altijd savonds na het douchen.
 
Maar thnx voor je antwoord ?
 
Terug
Bovenaan