stand van zaken

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal,

ik heb ergens tussen 7 en 10 mei mijn nod, nu ben ik al vijf dagen regelmatig erg misselijk en ben snel moe. k ben gister op mijn werk naar huis gestuurd door een hele lieve collega, ze vroeg hoe het ging en bij de tweede keer dat ze het vroeg begon ik spontaan te huilen. Het zat me allemaal niet helemaal lekker. Ik had s'morgens thuis al veel gedaan en was helemaal op. Dus stuurde ze me naar huis en belde vervolgens nog op dat ik vandaag ook maar thuis moest blijven. Ik heb de hele middag geslapen. Ik ben nog steeds af en toe misselijk en heb echt het gevoel dat ik ongi ga worden, zoals lage rugpijn en een vreemd gevoel in mijn buik, maar tot op heden heb ik alleen maar twee dagen wat last van wat bruinige afscheiding en verder niets.  Ook heb ik wat pijn in mijn liezen.
Ik heb me voorgenomen om morgen vroeg een test te gaan doen en als die niet positief is anders contact op te  nemen met de huisarts  om te kijken war ik anders zo ziek van wordt. Helaas kan ik het jullie niet meteen laten weten wat de uitslag is omdat onze computer kapot is, maar zo gauw ik het kan laat ik het jullie weten.    

Liefs leeuwtje
duimen jullie allemaal mee dat hij positief is, ik duim ook mee voor jullie allemaal.  

Nou, ik ga heel hard voor je duimen hoor. Heb zelf mijn NOD ergens rond de 10e. Maar het is de eerste keer na mijn miskraam, dus het kan ook wat later worden. Had mijn NOD al later gemaakt. Wel wat verschijnselen, maar die heb ik wel vaker gehad. Ik ga ervan uit ongi te worden.
Maar het klinkt bij jou wel positief. En die afscheiding kan oud bloed zijn. Volgens mijn verloskundige kon dat rond de tijd dat je normaal ongi word. En het schijnt best vaak te gebeuren. Dus wie weet!

Groetjes, Kat

Ik hoop maar dat die verschijnselen
een blijde oorzaak hebben

ik duim voor je

gr natasja   succes morgen

Hoi Leeuwtje,

Doe maar lekker rustig aan, je zal het nodig hebben! En Heel veel succes met testen, ik hoop dat het raak is! We duimen voor je ((  ))

Groetjes Tamara

Terug
Bovenaan