Stand van zaken

Sinds gisteren zit ik ook op dit forum en vertelde het één en ander over mezelf. Zojuist de ha gebeld en zij heeft gelijk een verwijsbrief voor de gyn gemaakt. Afspraak in het zh gemaakt voor 4-12. Ben benieuwd wat we kunnen verwachten.
Groetjes

hoi hoi helaas welkom hier.

goed dat je naar de gyn kan verwacht niet te veel van het eerste gesprek hij zal een hoop vragen stellen en dan zijn er ook nog wat andere onderzoeken nodig meestal inwendig onderzoek gelijk en dan ook nog onderzoek naar het zaad van je partner bloed prikken bla bla veel hier van gebeurt op een andere dag.

als overal de uitslagen van binnen zijn gaan ze kijken wat voor jullie een oplossing is.

heel veel sucses laat je het ons weten?

liefs annieka

Zoals ik vorige kleer al schreef zijn mijn vriend en ik dinsdag bij de gyn. geweest. Ze heeft een inwendig onderzoek gedaan en dat zag er goed uit. Mijn vriend moet nu zijn zaad inleveren en ik moet als ik weer ongi ben op 3 verschillende data mijn bloed laten prikken. Nieuwe afspraak bij de gyn gemaakt voor 5-2. Dan zijn alle uitslagen bekend en krijg ik een inwendige echo.
Zo jullie zijn weer op de hoogte.
Groetjes Wendy

Terug
Bovenaan