Stand van zaken

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

even een update over de stand van zaken van ons tweede wondertje. Ik ben gisteren weer voor een echo geweest en tot onze schrik was het na vrijdag wel erg hard gegaan en dachten ze nu weer aan over stimulatie. Ik moest dus bloed prikken.

Gelukkig kregen we 's middags te horen dat het niet veel scheelde maar dat de punctie toch door kan gaan. Morgenochtend hebben we dus nu de punctie. Ik heb erg veel en ook wat erg grote eitjes.

Ik heb ook al een dag of twee erg last van een heel erg opgeblazen gevoel in mijn buik en dat klopt dus helemaal met de constatering van de fertiliteits arts. Ik zie nu enorm op tegen morgen omdat mijn buik al zo gevoelig is.

Dan helaas weer wachten op het telefoontje vrijdag uit nijmegen en dan als alles goed   is zaterdag de terugplaatsing. Als het dus ooit nodig is geweest om voor ons te duimen dan is het de komende dagen wel.

Ik zal proberen om jullie op de hoogte te houden maar ik verwacht een enorm emotionele roalercooster dus misschien lukt het niet om weer wat te schrijven voor zaterdag.

Groetjes
Inge

Hoi Inge,

wat lijkt me dit zwaar en moeilijk zeg. Ik wil jullie heel veel sterkte en succes wensen en ik hoop echt dat het morgen mee gaat vallen allemaal en dat jullie grote droom en wens vervult wordt.

Veel liefs van Marloes en heel veel sterkte morgen. Ik zal aan jullie denken en voor jullie duimen!!!

hoi inge,

wij zullen zeker voor jullie duimen hoor de komende dagen,
wat spannend allemaal zeg!

groetjes mascha

Ik brand een kaarsje voor jullie op de goede afloop.
Veel sterkte morgen met de punctie.

liefs Saskia

He hoi

Ik ga zeker heel hard voor je duimen deze aankomende dagen!!!
Heel veel sterkte en succes morgen.

Gr naomi

Hoi Inge,

Ik ga een kaarsje voor je branden en ik zal extra voor je duimen de aankomende dagen!

Succes en heel veel knuffels, die zul je nodig hebben.

Liefs Maris

hoi
moeilijk hoor lijkt me zo,n heel traject.ik zal voor jullie duimen
veel succes

gr petra

Terug
Bovenaan