Standaard echo momenten?

Hallo allemaal,

Weet iemand wat de standaard echo momenten zijn?

Ik heb al een termijn echo gehad, maar geen idee wanneer ik er nu weer een kan verwachten....

Is volgens mij is dat verschillend per praktijk. Bij de oudsten kreeg ik er 2, 12 werken en 20 weken. Deze x 4. 8, 12, 20 en 32 weken. Laatste is een liggingsecho. Die doen ze er nu bij om verrassingen te voorkomen. Zou t gewoon ff vragen maandag!

Bij mijn was het met 10, 12, en de volgende staat voor de 20 weken gepland.... en tussendoor kan ik op eigen kosten tussen de 10 en 20 weken nog een geslachtsbepalende echo laten maken, maar weet nog niet of ik dat wil, aan de ene kant wil ik het gewoon niet weten (ik zal een van de weinige zijn....)

Hè Es',
Het verschilt behoorlijk per praktijk op welke momenten er echo's worden gemaakt. De termijnecho rond 10-12 weken & 20-weken zij overal gelijk. Dus hierbij kan het blijven. Sommige praktijken doen nog rond 30weken een groei/liggingsecho maar lang niet overal. Sommige praktijken doen tussendoor nog extra controle echo's. Dus als je geluk heb dan krijg je hierna nog meerdere echo's. En anders alleen nog de 20-wekenecho! Succes!

Ik heb geluk dat ik in Duitsland woon geloof ik.. Ik heb nu al 3 echos (6, 10 en 12 weken) achter de rug, ook al was daar geen medische reden voor. Dat is standaard hier. Mijn volgende komt nu pas weer met 20 weken..

Terug
Bovenaan