stap verder

Hoi,
Ik heb weinig nieuws. Maar de zaken gaan vooruit, vandaag heb ik een dubbele test van de da gekocht. Ik wil donderdag testen gaan. Zaterdag was mijn nod uitgaande van 28 dagen. Maar de laatste keer was de cyclus 33 dagen. Heb ik nu kans dat het weer 33 dagen is of kan ik blijven uitgaan van 28 dagen? Ik ben in jan. gestopt met de pil.
Alvast bedankt voor de reacties
Marijke

Hoi Marijke,
Ik ben ook gestopt met de pil in januari.We gaan nu voor een derde kindje. Heb ook al twee testen verspild. Mijn cyclus werd eerst langer. Eerst 28 dagen,toen 31 dagen, toen 33 dagen,toen 36 dagen. En deze maand zat ik weer op 31 dagen. Ik snap er niet zoveel meer van. Maar om te willen testen kun je het beste maar van je langste cyclus uitgaan en er een dag bij tellen. ( Is mij verteld hoor). Wil je niet ontmoedigen hoor. Hoop voor je dat je zwanger bent. Laat je het nog even weten????

Groeten, Hendrika.

Hoi meis, ik zou gewoon uit gaan van de cyclus van 33 dagen. Dan heb je een minder grote kans op een eventuele onterechte negatieve uitkomst.
Ik duim voor je meis!!!

Groetjes Frederique

Hoi Marijke,

Dus nog steeds geen ongi,,,spannend joh! Mijn cycles verliep als volgt na het stoppen van de pil in Juni 2003...Eerst 5 maanden helemaal niks...toen 2 x 29, 40 42 en de laatse van er 1 van 32,,ik weet dus ook absoluut niet waar ik vanuit moet gaan en dat is erg vervelend (netjes verwoord)! Ik test vaak op dag 29 even voor de zekerheid en omdat ik er dan toch veel mee bezig ben, wil ik het dan gewoon weten!! Maar het komt toch iedere x weer harder aan als de test negatief blijkt! Ik begrijp jou dus ook volkomen zolang je niet getest heb kun je nog 2 kanten op en lekker fantaseren!! Ik zou je langste cycles aanhouden en dan testen!!

Heel veel suc6 ik hoop het van harte!

Liefs moi xxx

Terug
Bovenaan