stapel verliefd

Vraagje aan Alle meiden die al bevallen zijn...... Zijn jullie nu ook zo stapel verliefd op die kleine? Ik vind m gewoon helemaal fantastisch, Ben zo trots als een pauw en zelfs als ik slaap droom ik over hem. Ik Ben nog nooit van mijn leven zo gek op iets of iemand geweest als dit ventje dat iedere nacht uit mijn slaap houdt. Hebben jullie dat ook? Of slaan mijn hormonen een beetje door?

ja heb ik bij mijn andere 2 kindjes ook gehad zal bij deze straks ook vast weer mijn vriend had dat ook hoor de eerste week na de geboorte iedere keer keek hij de kinderen aan met zo verliefde blik en tranen in zijn ogen zooo mooi om te zien

haha ja ik heb dat ook!!! Alleen dag 4 of 5 was echt een rotdag en in combi met mn hormonen vond ik er toen niks aan... maar gelukkig was dat maar voor 1,5 dag haha... en de vk zei dat het heeel normaal was, gelukkig maar!

geniet er lekker van! x

Jeetje inderdaad, lijkt wel of de hele wereld me gestolen kan worden. Als mijn kleine mannetje maar bij me in de buurt is! Vind het ook zo lekker om hem naast me te hebben liggen en maar gewoon te kijken en te kijken en te kijken...... Echt super!!!

Terug
Bovenaan