Stapje terug doen

ik werk 24uur. Maar vanaf nu mag ik nog maar halve dagen werken. Gister ben ik thuis gekomen met veel buikklachten ook harde buiken. Vanmorgen had ik er nog steeds last van. Bij de VK geweest en ik zou toch te veel hooi op de vork genomen hebben . En ik werk maar 24uur. Maarja nu moet ik sowieso paar dagen even niks doen en rustig aan doen. Warm bad en warme kruik was het enigste wat ik nu kon doen. Meteen maar met werkgever gebeld dat ik niet meer meer mag werken. Gelukkig konden ze dit snappen. En word ik minder in gezet. Moet elke woensdag/donderdag contact met werkgever op nemen hoe het gaat. En gaat het nog niet moet ik het aan geven en plannen ze me nog minder in. Dacht even dat alles goed ging maar dus toch niet. Baal nu echt als een stekker. Heb net ook flink moeten huilen. Zie het ook even niet meer zitten. Maar we moeten de goeie moed erin houden. Gelukkig was de kleine actief in de buik dus om de kleine maak ik me nu even geen zorgen. Nu hopen dat met minder uren werken het beter gaat.

hoi ja dat is erg rot he als het ff anders gaat dan jezelf verwacht maar ja luisteren naar je lichaam is nu wel heel belangrijk ik heb heel veel bandenpijn en dat straald uit naar mn benen ik ga vandaag een afspraak maken bij de fysio en die helpen je dan tot na je zwangerschap
heel veel sterkte

moed houden he, het is naar dat je nu eigelijk niet veel mag, maar je hebt een klein wondertje bij je enals t daar goed mee gaat dan komt t werk zeker wel weer ,goed aan jezelf denken
en huilen kan een mens soms best wel even goed doen
heel veel sterkte groetjes miranda

hey,

Vanlaatst was ik ook een paar dagen heel druk geweest en dat ontaarde bij mij ook in buikklachten. Het is zeker een teken om het rustiger aan te gaan doen. Wees er niet rouwig om. In deze tijd werken we als paarden en als we zwanger zijn moet alles ook maar doorgaan alsof er geen kostbaar bezit in je groeit. Ik vind het niet gek dat veel zwangeren niet de uren kunnen draaien die ze draaiden toen ze niet zwanger waren. Geef er gewoon lekker aan toe! Je lichaam heeft een grote belangrijke taak die voor gaat op dit moment. geniet van je vrije tijd... ga lekker ontspannen en bezig met alle voorbereidingen...

En huil het er lekker uit.... het geeft mij altijd een opgelucht gevoel! En je zult zien dat je het heerlijk gaat vinden om meer thuis te zijn!

Ben het helemaal met Bloempje eens!
Natuurlijk is het niet leuk dat het op deze manier moet, maar het is een signaal van je lichaam en daar moet je toch naar luisteren. voor 2 zelfs :)
Probeer er ondanks alles wel van te genieten, je vindt vanzelf een eigen ritme en went er wel aan. Idd ook lekker veel tijd voor de leuke dingen nu!
Sterkte meid

Ik sluit me bij je aan, ook ik heb het dringende verzoek van de arts gekregen om het rustiger aan te doen, wat helaas nog niet gelukt is, maar de omstandigheden zijn op dit moment niet anders.

Ik heb dit eerder meegemaakt in een andere zwangerschap en die is helaas te vroeg geboren en ook overleden.

Bij de vorige zwangerschap heb ik zelfs weken in het ziekenhuis gelegen wegens dreigende vroeggeboorte, nu ziet het er wat positiever uit maar moet toch uitkijken omdat de kans bij mij nog steeds hoger is dan gemiddeld. En wil na 2x nooit meer een kind begraven. Dat zou ik nu echt niet meer aankunnen.

Gelukkig heb ik een hoop lieve familie om me heen die me kunnen helpen.

Succes met rustig aandoen, ik doe met je mee

groetjes

dankjullie wel voor jullie lieve berichtjes. Ik neem nu lekker me rust. En wat niet kan kan niet. En iemand die het niet snapt die blijft maar weg heb ik nu. Ik merk toch wel in mijn omgeving vrouwen die een normale zwangerschaps verloop gehad hebben die snappen gewoon niet dat bij iemand anders de zwangerschap niet op de goeie manier kan lopen. Maar trek me van hun niks meer aan. Ik ga nu lekker genieten van de laatste 17weekjes. En moet ik dalijk eerder stoppen met werken moet dit maar. We hebben toch nog wat kostbaars wat we mee dragen. Volgende week zaterdag gaan we naar de negenmaandebeurs en daar ga ik lekker van genieten. En we zien wel hoe de rest van de weken verloopt.

En Nynke80 jij ook heel veel sterkte..

Bij mij in mijn omgeving waren er verschillende vrouwen die het rustiger aan moesten doen. Ook zij vonden dit heel erg, maar ja het kon niet anders.
Toen dacht ik dat ze niet zo moeilijk moesten doen, als je minder mag doen, dan doe je het toch gewoon...
En nu merk ik zelf en lees ik bij jullie dat die beslissing nemen toch best moeilijk is.
Ik had vorige week ook een paar dagen vanaf de middag harde buiken. Heb het aan mijn baas aangegeven, maar die snapte het geloof ik niet echt.
Ik werk nu nog 36 uur, waarvan 3 dagen van 9,5 uur.
Die dagen gaan gewoon niet meer. En dat is lastig toe te geven.
Ik heb het gevoel dat ik lui ben ofzo!

Maar ook ik ga dingen veranderen, want de baby gaat voor!!!

Sterkte allemaal en denk aan kezelf en de baby!

Terug
Bovenaan