ik werk 24uur. Maar vanaf nu mag ik nog maar halve dagen werken. Gister ben ik thuis gekomen met veel buikklachten ook harde buiken. Vanmorgen had ik er nog steeds last van. Bij de VK geweest en ik zou toch te veel hooi op de vork genomen hebben . En ik werk maar 24uur. Maarja nu moet ik sowieso paar dagen even niks doen en rustig aan doen. Warm bad en warme kruik was het enigste wat ik nu kon doen. Meteen maar met werkgever gebeld dat ik niet meer meer mag werken. Gelukkig konden ze dit snappen. En word ik minder in gezet. Moet elke woensdag/donderdag contact met werkgever op nemen hoe het gaat. En gaat het nog niet moet ik het aan geven en plannen ze me nog minder in. Dacht even dat alles goed ging maar dus toch niet. Baal nu echt als een stekker. Heb net ook flink moeten huilen. Zie het ook even niet meer zitten. Maar we moeten de goeie moed erin houden. Gelukkig was de kleine actief in de buik dus om de kleine maak ik me nu even geen zorgen. Nu hopen dat met minder uren werken het beter gaat.