stappen/lopen

caithlyn zet sinds een paar weken al telkens wat kleine stapjes maar niet meer als 5 haha.hoe gaat dat bij jullie kids??
ze kon al lang staan maar dan wel met hulp van iets om der heen bank tafel noem maar op
maar sinds een paar dagen gaat ze helemaal alleen staan zonder hulp zooo liefff

hier een stap foto:):)

liefs een super trotse mama :)

Hoi Patricia,

Goed zeg!!!!! knap van dr hoor!
Nynke wilt alleen maar aan de hand lopen en langs kastjes, staan doet ze haast niet los van het weekend voor het eerst 1 keertje.
Ik hoop dat ze ook snel wat   pasjes los gaat zetten want ze wilt zo graag en mama en papa hebben inmiddels een kromme rug van het helpen met lopen hihi!

liefs Zonnetje

Hoi Patricia!

Zoë doet vanaf 8 mei stapjes los!! En er komen elke dag méér losse stapjes bij!!
Geweldig he? Ze lijken meteen weer een stukje ouder en wijzer vind je niet?

Liefs Kim

hoi hoi
ja ze lijken idd gelijk een stukje ouder zoo tis zo lief als je ze ziet stappen he:)

zo,n mooi gezicht weer heerlijk

hoop dat ze als ik bevallen ben wel zelf volledig kan lopen haha

liefs

Ja dat zou inderdaad ideaal zijn maar nu ook al met je dikke buik!
Het is een schitterend gezicht inderdaad, zij de hele dag een lach en wij ook!
Ze blijven maar volhouden, dat vind ik zo knap!

Doei doei Zoë wordt wakker.... gr Kim

Hoi hoi,

Lars liep eerst ook max 5 stapjes dit heeft hij precies 3 weken gedaan.
En toen van het een op het andere moment liep hij heel de woonkamer tuin enz door.

Dit deed hij op 12 april voor het eerst.

Nu is hij trots als ik zeg, gaat Lars even mee wandelen.

Dan lopen we hier een heel klein stukje in de polder hij super trots en daarna helemaal versleten  echt geweldig. Dan gaat hij daarna lekker naar bed

Gr van nog een hele trotse mama

Renske was 11 1/2 maand toen ze haar eerste stapjes los deed. Eerst 2 tot 3 stapjes. Later 5 en toen heel de kamer door. Nu ruim 14 maanden loopt ze goed los. Ze loopt buiten stukjes mee, meestal de andere kant op, maar dat hoort erbij!!!

Haha heerlijk he die losse pasjes... Eerst nog wiebelig, maar algauw gaat dat beter.
En hou je vast, want als ze goed lopen, lopen ze weg als ze iets pakken wat niet mag hahahaha.
Geniet ervan.

Liefs Reneke

Terug
Bovenaan