@ star

Hoi Star,
Wat heb ik jou een tijd niet gezien hier,
hoe is het met je?
Ik las dat je onderzoeken hebt gehad,
en nu weer een jaar?! verder moet,voordat je terug mag komen?
Wat een tijd zeg.
Hoe gaat het verder?
groetjes Fleur

Hey Fleur,

Ja, heb het lekker druk gehad. Bezig met verbouwen enzo, dus kan gelukkig m'n gedachten even verzetten....

Wat lief dat je aan me denkt!
Dit weekend is mijn NOD, maar voel niks bijzonders. Ga dus maar weer uit van een ongi. Als dat zo is, zijn we officieel een jaar bezig, wel weer even een klap in je gezicht. Maar we proberen positief te blijven!
Alle onderzoeken waren goed en van de gyn mogen we het daarom nog een jaar proberen zonder hulp. Mocht er dan nog niks gebeurd zijn, gaan we meteen beginnen met IUI. Moet zeggen dat het even een moeilijke periode is, de moeilijkste tot nu toe. Misschien omdat één jaar bezig zo hard klinkt?

En jij? Zag dat je acupunctuur hebt gehad, spannend! Nooit gedacht dat dat zou helpen, maar als ik zo je bericht en reacties lees is het zo gek nog niet! Klinkt eigenlijk erg aannemelijk!
Alleen dat 'geen ijs eten'...Hmmm dat wordt lastig voor mij, ben verzot op ijsjes, hahaha!!

Lieve meid, heel veel succes! Hou je verhalen in de gaten....

Liefs Star

hoi Star,
Fijn dat in ieder geval alle uitslagen goed waren. Tis alleen zo'n dooddoener " er is niets gevonden waarom het niet zou lukken"...waarom is het dan nog niet zover?!

Ik vind het alleen wel lang hoor dat je nog een jaar zelf verder moet proberen. Wij zijn voor de uitslagen terug geweest, ook alles goed, en nu moeten wij het zelf voor een half jaar proberen. Dat word september dat we een afspraak mogen maken (hoop natuurlijk dat het niet nodig gaat zijn,zie de gyn liever voor een echo).

Voor mij is ook het ijs eten het minst leuke eraan. Zeker nu met dat mooie weer. Maar goed, maakt niet uit, heb het er echt wel voor over. Temperaturen vind ik wel wat minder, op werkdagen maakt het niet uit,maar op je vrije dag! En nu is het bijna vakantie voor ons...
Maar ik ga wel helemaal voor de acupunctuur,
ik wil het in ieder geval geprobeerd hebben.

Voor jou alle alle goeds,
we zien elkaar hier wel weer denk ik.
groetjes Fleur

Terug
Bovenaan