@Star

Heee Lieve Star,

Al een tijdje niets van je gelezen en was benieuwd hoe het met je gaat!! Denk dat je ongeveer weet of de IUI is aangeslagen! Spannend hoor, duim voor je!
Ik heb gister IUI gehad, laatste van dit jaar denk ik..
Alleen heb zoveel stress vraag me af of et zin heeft nog. De dag voor IUI continu telefoon en voicemails van mn vriend zn ex gehad. Dat ze twintig euro van hem wil (ze heeft destijds hele huis al leeg getrokken..) en dat ze van hem houd en kids wil enz (ze is samen met iemand met stiefkind) ze zou naar ons toe komen en mij kapot maken. Enz enz.. Ik scheet in mn broek. Was zo kwaad ik kon geeneens mn glas meer vasthouden... Bah!

Maar goed we wachten af............ Denk aan je, laat ff weten hoe het gaat!!

Liefss!!

Ben ook erg benieuwd hoe het met star is!

PrinsesL, wat een situatie zeg! Ik zou ook 7 kleuren schijten!! Is ze al vaker zo bezig geweest? Misschien dat uiteindelijk een aangifte uitkomst biedt? Maar dat is voor je vriend misschien wel weer een stap te ver, het is toch zijn ex. Hoe staat hij er tegenover?

Sterkte ermee!

Lies Daisy

Heeey lieverds :)

Heb het nogal druk gehad met m'n werk (de decembermaand is weer aangebroken!). Wel fijn, want heb ook geen tijd gehad om ergens anders aan te denken!! Mijn NOD is begin volgende week, dus het is nog even spannend. Voel me niet bijzonder anders ofzo, dus zit met m'n gedachten bij IUI nr. 6. Hopelijk kan deze nog dit jaar, dan beginnen we volgend jaar met een frisse start. Nieuwe onderzoeken en IVF! Maaarrrr... Het is nog niet zover. Nog even hoop houden en doorbijten.

@PrinsesL: Jeetje! Schrik hier wel even van, joh! Rare mensen op de wereld. Wat een gek wijf!!! Hoelang is dit aan de gang? En wat zegt je vriend ervan? Als ze met die bedreigingen op de voicemail staat heb je direct bewijs en kan je inderdaad aangifte doen. Anders wordt het lastig.
Heb eens een onderbuurvrouw gehad, die mijn moeder bedreigde om mij in de fik te steken. Aangifte gedaan, maar deze bedreiging was indirect. Ze wilden harde bewijzen zien en de aantijgingen moesten echt naar mij gericht zijn! Al met al is het gelukkig goed afgelopen, ze is na 2 jaar sores verhuisd. Maar niet mee zitten, hoor! Verschrikkelijk! Heel veel sterkte, hopelijk komen jij en je vriend hier samen sterker uit!!!!!

En natuurlijk brand er weer een kaarsje voor je IUI ;)

Liefssss!!

Heerlijk, hè, die drukte? Zit er op mijn werk ook middenin!
Ik ga voor je duimen dat je IUI 6niet nodig hebt! En anders idd lekker dit jaar nog. Nieuw jaar, nieuwe kansen!

Meiden, volgend jaar allemaal naar de mamaclubs!

Liefs Daisy

Hee Lieve Meiden!!

Spannend dus nog even Star!! Heerlijk even die afleiding. Hier ook wel druk op het werk maar goed dat is altijd zo bij ons! Haha! Enne wat betreft die ex. Tsja in het begin was ze wel eens lastig maar ja toen vond ik het nog sneu voor haar. Had al een tijdje niets gehoord en nu opeens hoppaaaaa!! Echt vervelend, vandaag ging de telefoon anoniem gelijk in de stress weer, bah! Maar ik wou de politie inschakelen maar mijn vriend zegt dat hij haar gaat bellen binnenkort en haar nogmaals duidelijk maakt hoe en wat. En gaat ze door doe ik zeker aangifte!! Ze is echt gek in haar hoofd! Mijn lief was er ook even helemaal mee aan.
Heb alle voicemails opgenomen met mn mobiel dus kan het niet verloren gaan (was op onze vaste lijn..)

Star ik hoop zo dat we IUI6 niet meer nodig hebben!! Zal heeeeeeel hard duimen voor je! Augustus 2012 moeder worden dus haha! Daar gaan we voor!
Ik kan helaas als het al niet lukt dit jaar niet meer voor die 6e maar ja ook wel lekker even rust..
Enne daycey, jij ook succes he! Duim ook voor jou!

Ik zal slapen, heb slaapdienst op mn werk.. Dus vroeg weer op!

Veel Liefs!!!!

Fijn dat jullie op een lijn zitten. Hopelijk is het gesprek tussen jouw vriend en haar genoeg om haar te stoppen. En ze is niet zielig, hoor! Ze moet begrijpen dat haar ex is door gegaan en een lief vriendinnetje heeft gevonden waar hij een toekomst mee op wil bouwen! Zou zij ook moeten doen. We zijn allemaal volwassen genoeg, toch? Sterkte met dit hele verhaal.

Jammer trouwens dat IUI 6 voor jullie niet meer doorgaat ivm de feestdagen. Maar wel even lekker die rust, hoor! En we hebben het gelukkig lekker druk met andere dingen!!

Liefssss xx

Terug
Bovenaan