@ Star80

Hoi Star,

Hoe gaat het nu met je?
Zijn er al wat ontwikkelingen?
Hier helaas niks:(
Nog even een maandje afwachten en dan kan ik weer naar de gyn terug. Hopelijk is dat niet meer nodig.

groetjes

Heeey Iloontje,

Heb er even flink doorheen gezeten, het eerste jaar is officieel om. Kwam toch ietsje harder aan dan ik dacht. En natuurlijk werden er in die periode 2 meiden in mijn omgeving spontaan zwanger, ben ik bij 2 meiden op kraamvisite geweest en had ik laatst mijn vriendinnen op visite met wel 10 kinderen :( Ben af en toe naar de wc gegaan, even gejankt en mijn stralende gezicht weer opgezet.

Nu gaat het wel weer. Mogen weer gaan klussen, maar begrijp niks van die vruchtbare dagen.... Hebben 't toch echt al die tijd goed gedaan! Mijn hoop verdwijnt een beetje, gelukkig is mijn vriend wat positiever en sleept me er wel doorheen.

Pfoei, als ik dit lees ben ik echt negatief aan het worden! Wel lekker om het even van me af te schrijven.....

Bij jou ook nog niks. Moet je nu nog 'n maand Clomid slikken? En wat gaat de gyn dan doen?
Ik duim weer voor je deze maand!!!!

Liefs

Jah dat is wel even klote he om bij 1 van de zoveel te horen die er langer over doet dan een jaar:S ik kan het ook niet zo goed accepteren maja probeer positief te blijven. Ben nu net weer ongesteld geworden zo balen zeg! Ik had het al wel gedacht voelde me ook niet anders ofzo. Ik moet nog 1 maand clomid slikken en dan weer terug komen. Maar weet eigenlijk ook niet zo goed waarom. Ze zei dat ze wel weer een inwendige echo ging maken joepie:S Maar als het aan beide kanten goed is waarom ben ik dan nog niet zwanger toch raar:S terwijl ik wel precies weet wanneer ik mijn eisprong was. Dat vind ik nog het ergst eigenlijk:S
Ben nu met mijn 14de ronde bezig:S pff klinkt lang he haha.
Jij succes en hopelijk heb je snel goed nieuws! blijf positief he! komt vast allemaal goed.

liefs

Hoi Star,

Hoe ist bij jou? al wat vorderigen?
Je had alweer ongesteld moeten worden of niet?
Ik volgend weekend. Maar ik voel me nu wel erg raar. Dus hoop niet dat het tussen mijn oren zit haha. Ik dacht dat ik mijn eisprong had gevoelt steken in me lies. Ik dacht nou misschien is dat wel mijn eisprong kon namelijk wel. En heel apart paar dagen daarna dacht ik nou volgens mij is het raak:S Ben steeds duizelig, zwaar gevoel in mijn onderbuik met af en toe steken, enorm moe, beetje misselijk met vlagen en nu zere borsten en zijn groter. Maar dat heb ik ook vaak voordat ik ongi moet worden hoor!
En het gevoel hebben dat wel eens raak kan zijn.
Ik zal het wel weer eens bij het verkeerde eind hebben haha. Kan ook een beginnend griepje zijn natuurlijk hmm..
Ik hou je op de hoogte! en hopelijk nu met goed nieuws.

liefs

Terug
Bovenaan