@Star80

He Star,

Ik vroeg me even af hoe je IUI is gegaan. Of moet je misschien nog...??
Ik zit nu in mijn laatste wachtdagen. Echt waanzinnig spannend hoor.. Ik stond er eerst wat rustiger in maar sinds eergisteren heb ik toch wel wat spanningen.
Ik ga morgenochtend testen zoals het nu staat.. Dat is een dag te vroeg maar ik moet het weten :D
(normaal ben ik niet eens zo'n tester...)

Laat even weten hoe het bij jou gaat! En hoop dat je met goed nieuws komt binnenkort!

Liefs

Wilde hier net een topic over openen!! Ben ook benieuwd hoe het met je is star!!

En prinsesL, ook van jou natuurlijk leuk om te weten hoe het ermee staat!

Liefs Daisy

Hey meiden,

Wat lief dat jullie aan me denken!

Zitten nu middenin IUI nummertje 3. Eind deze week, begin volgende week het verlossende woord...
Het gaat met ups en downs. Binnen de families zijn er weer een aantal zwanger en daardoor komt het extra hard aan. Gelukkig vinden we veel steun bij elkaar, maar het blijft erg moeilijk.

Bijna vakantie! Het ziekenhuis heeft ook een vakantieperiode ingelast, dus de volgende IUI zal in september zijn. Ja, ik ga weer uit van een teleurstelling. Voel me niet anders dan anders....Helaas. (toch blijft het spannend natuurlijk). Ben ook blij dat die vakantieperiode ertussen zit, even geen naalden, hormonen en eendenbekken ;)

@PrinsesL: Heb je al getest? En?? Ben benieuwd!!!

@Daisy: Je vriend had toch een opzwemtest? Is daar nog iets uitgekomen? Nog even lekker relaxen deze vakantie en dan de kijkoperatie....

Succes meiden!!

Liefs Anna

Heey,

Nou spannend dus Star! Kom op niet gelijk de volgende al plannen! Positief blijven, al is dat erg moeilijk. Ik ben redelijk positief gebleven deze maand.
Maaaaar het heeft me niets opgeleverd.. Test gedaan (zo'n een van 2 voor 5euro) en die was negatief :( dus nu wachten tot het doorbreekt en op naar de tweede IUI..
Best wel heel erg balen eigenlijk. Ik had er zo'n goede hoop op.. Maar ja het is niet anders en dus moet ik ermee dealen. Vriendje ook erg verdrietig dat is wel lief, is niet zo van de emoties.

Star ik hoop snel op goed nieuws van jou kant!! En daycey jij ook succes! En hopelijk snel goed nieuws!!

Liefs!!

Ai, dat is even flink balen.... Maar de rode duivels zijn nog niet langs gekomen, he. Wil je geen valse hoop geven, maar houd de moed erin!

Agossie, wel lief van je vriendje. Die mannen hebben het ook zwaar, maar op hun eigen manier. Soms kunnen zij het ook niet tegenhouden ;) Toevallig had mijn man het gister ook, pakte me ineens stevig vast!
Dan is het zo fijn dat je samen bent.....

Enne... Ik probeer positief te blijven. Heb alleen een minder dagje, vandaar de negativiteit....
Vond het daarom ook zo lief dat je aan me dacht, had ik even nodig ;)

Meiss zo'n dag hebben we allemaal. Klote humeur en dan ook nog zulk weer.. Om depressief van te worden soms..
Iedereen krijgt kinderen om je heen en het lijkt allemaal zo vanzelfsprekend. Om gek van te worden.. En confronterend want ja bij jezelf gaat het niet zo easy en is het niet meer leuk en spannend allemaal..
Maar daarna de draad weer oppakken, positief denken en weer doorgaan! En dan helpt een lieve begripvolle partner erg goed..
Oh en ja het is zo dat ik idd nog niet bloed dus ja mijn moeder zei ook al wie weet.. Maar probeer mezelf maar niet blij te maken..

Nou ik hou je in de gaten en hoofd omhoog meiss!!

Liefs!!

Hey!

Mijn vriend heeft maandag een opzwemtest gedaan en mocht vandaag bellen voor de uitslag. Dat hebben we even vooruit geschoven naar morgen. Vandaag een drukke verjaardag en is dus niet zo'n handig moment om te bellen als het tussen 3 en 4 moet. Nog even wachten op de uitslag dus...
Ik hoop dat zijn zaad goed is voor de bewerking die voor IUI nodig is!

Ik ga vrijdag 3 weekjes weg, dus het zal hier even stl zijn...

Ik hoop dat het weer snel beter wordt, voelen we ons allemaal al snel weer wat opgewekter!

Meiden, succes komende weken en tot over 3 weken!

Liefs Daisy

Terug
Bovenaan