@Star80

Hoi Anne,

Ik las net dat je in verwachting bent van een tweeling - wat een geweldig nieuws! Hoe gaat het met je en met de zwangerschap?

Vind je het spannend? Hoever ben je?

Onze tweeling wordt bijna 1 jaar - my god wat vliegt de tijd. Vooral als ik via dit forum weer even terug in de tijd ga.......

Uiteindelijk zijn wij dik 2.5 jaar bezig geweest om nog een keer zwanger te worden en de pijn en verdriet lijk je te vergeten maar als je meeleest op dit forum is het weer helemaal voelbaar en leef ik weer volop mee.

Zou het leuk vinden om iets van je horen!

Succes in ieder geval!

Liefs Moeska

Hey moeska!

Wat leuk iets van je te horen!!
En....Jaaaa, het is gelukt :)) 3 jaar, 6x IUI en 2x IVF zijn we in verwachting van 2 prachtige wondertjes!!
We zijn zo gelukkig en blij! Ik ben nu bijna 23 weken en voel ze sinds een aantal weken ook bewegen. Zo bijzonder!! Ik voel me verder prima, geen kwaaltjes gehad. Alleen al vanaf het begin een hele dikke buik, hihi. Echo's zijn ook allemaal goed, gelukkig....

Word jullie tweeling alweer 1?! Jeetje, dat gaat hard!
Gaat het verder allemaal goed met je?
Ben ook nog regelmatig op dit forum te vinden, het is inderdaad zo voelbaar wat de meiden hier mee maken. Hoop dat ik zo nu en dan eens een hart onder de riem kan steken.....

Heel leuk om iets van je te horen!! Hoop dat het verder allemaal goed met je gaat.

Liefs Anna

Terug
Bovenaan