@starbucks

A

Anoniem

Guest
hee Lisette,

We hebben allemaal maandag onze NOD! Hoe voel je je? Heb je klachtjes of helemaal niks!
Wanneer ga jij testen?
Ik voel me ZOOOO zwanger, echt een trekkend gevoel onderin wat ik me kan herrinneren van mijn 1e zwangerschap maar me lichaam is ook goed om me voor de gek te houden natuurlijk!
Mijn man is volgende week donderdag jarig 17 feb zou zo'n mooie valentijns/verjaardsgkado zijn dat ik zwanger mag testen! Hoop het zooooo!
Dus Rome was helemaal mooi! Lekker weertje ook, is het daar al lente ;-)
Hoe ben je daar heen gegaan met auto, vliegtuig?
Liefs en xxx

Hey!

We gaan gewoon allebei deze ronde door naar het Zwanger forum!! afgesproken?

Ik ga maandagochtend testen (echt op valentijnsdag dus :)

Het zeurende gevoel onderin is er soms meer dan andere momenten, s avonds neemt het toe. Heb ook af en toe echt een steek daar.
Daarnaast voel ik me gewoon weer "anders"..
Kan het niet goed omschrijven. Ben niet misselijk maar mijn maag is ook niet echt sterk. Mijn borsten zijn niet groter maar soms wel gevoeliger. Heb af en toe wat hoofdpijn maar heb ook wel veel gewerkt/druk geweest.
Of te wel.. ik weet niet of ik me zelf nu gek aan het maken ben of dat ik gewoon weer hartstikke zwanger ben.

Wel leuk dat we zo in het zelfde schuitje zitten; zelfde NOD(ongeveer), zeurende bandenpijn, allebei lekker ongeduldig zijn en gewoon zwanger willen zijn en wel nu! ;-)

Tja en op Rome ben ik gewoon een beetje verliefd geworden. Heel veel mooie gebouwen en bezienswaardigheden maar het totaal plaatje is gewoon al mooi..Denk ook zeker dat het weer hierin een grote rol heeft gespeeld.
Heerlijk buiten eten en aan de borrel (nog even lekker van genoten nu het nog kan).
We zijn met het vliegtuig geweest, 60 euro retourtje met Ryanair! Echt een aanrader.

En hoe ist met jou verder? alles van de afgelopen tijd een beetje een plekje kunnen geven (voor zover dat kan natuurlijk)?
Ik hoop het voor je/jullie

We houden elkaar op de hoogte! Ik duim heel hard.
Veel liefs Lisette

Klinkt heerlijk zo ff naar Rome!!zal het toch ooit eens moeten doen, onze weekendjes komen altijd uit in centre parcs(niks mis mee hoor)maar Rome..mmmm heerlijk zeg!
Vroeg me eigenlijk ook af waar je woont en hoe oud je eigenlijk bent...gewoon nieuwschierig hoor ;-)))

Haha ik heb idd precies hetzelfde als jouw qua gevoel/...we gaan idd gewoon allebei oktober mama's worden!!ik ben ook al een oktober mama he?mijn meissie is van 5 okt!als ik nu zwanger ZOU zijn , dan zou de datum 21 okt worden...dus ben benieuwd maar voel me echt anders...lekker anders ;-)

Ja het gaat elke dag een stukje beter met me en ons! dank je wel voor vragen lief van je! een zwangerschap zou zeker helpen!lekkere afleiding doet me goed!! maar me lieve meisje zorgt er gelukkig voor dat ik ook wel door moet en die lacht gewoon wat af en daar wordt je heel vrolijk van hihihi ze is namelijk echt een giebel meisje!
we houden elkaar op de hoogte he?!!
Liefs en kus Neomi ( a.k.a Shelley)

mag ik dan ook mee als okt mama? zit nu toch echt wel in spanning nog steeds geen menstruatie maar ook geen positieve test. heb wel het idee dat ik wat vaker moet urineren, maar dat kan ik me ook inbeelden natuurlijk. elke dag dat ik niet menstrueer neemt mijn hoop toe.

ik hoop dat jullie snel duidelijkheid hebben. gaan jullie gelijk testen op de nod?

sterkte met wachten meiden zo frustrerend.

liefs hilda

Natuurlijk mag je mee ;-)))) we gaan gewoon met ons 3 door!rot om te wachten he?! wanneer heb je voor het laatst getest..?wanneer had je je NOD..?ik wil het zo lang mogelijk uitstellen als het kan...wordt liever ongi dan dat er knalhard op zo'n test staat NIET zwanger!pff verschrikkelijk vind ik dat!
hoop dat we gauw zwanger mogen worden!!!

Liefs x

dinsdag nod gisteren getest. maar ik ben onregelmatig dat maakt het weer moeilijk. de afgelopen 5 maanden heb ik steeds cyclussen gehad tussen de 20 en 28 dagen maar daarvoor zelfs een keer 11 dagen.
verder ook totaal geen klachten. vorige week hevig buikpijn met krampen dat ik dacht oke ik ga het weer worden. nu af en toe buikpijn zo is het er en zo is het weer weg. ik ben niet moe of misselijk en heb ook geen pijnlijke borsten.
het gekke is dat ik elke maand van alles voel waardoor ik dacht nu ben ik zwanger en dan werd ik toch ongesteld en nu helemaal niets. heel apart.
ik wacht tot zondag of maandag. het liefst wil ik nu elke dag een test doen stom hé.
we wachten maar weer af.

liefs hilda

Hilda jij gaat ook mee!!
Hopelijk komt er snel duidelijkheid voor je, is er een positieve test en hartstikke duidelijk!
Een oktober kindje is helemaal welkom, niet dan..

Nou Neomi hebben we toch een verschil ;-)
Ik test echt gelijk de 14e! kan nu al bijna niet wachten hihi
En een ander verschil.. Ik heb nog geen mooie kleine natuurlijk. 5 jaar lijkt me inderdaad een heerlijke leeftijd. lekker giebelen, is ze een beetje ondeugend?! (mijn nichtje was rond die leeftijd echt zo heerlijk ondeugende donder)

Ik ben 27 (als ik negen maanden verder ben ook nog NET..) Waar ik precies vandaan wilde ik eigenlijk voor me houden maar achh.. hoe groot is de kans dat een bekende dit hier leest.
Ik woon tussen Deventer en Apeldoorn
(houd ik het toch nog een beetje geheim haha)

En jullie?

Fijne avond.. XXX

Hey meiden,
Ik wil ook graag mee naar het zwanger forum....
Moet zondag mijn nod hebben en als dat niet gebeurt ga ik op valentijnsdag een test doen!!
Ik voel me wel anders maar of het nu raak is?? Dat dacht ik de vorige maand ook maar toen werdt ik ook gewoon ongesteld. Ik ga me er niet teveel op verheugen anders valt het weer zo tegen!!
Ik zou heel graag willen dat het raak is, maar nog even een paar dagen wachten. Wordt spannend dit weekend!!!
Ik hoop voor jullie dat het ook raak is en dat we met z'n allen naar het zwanger forum gaan, zou heel gezellig zijn.
Veel liefs,

Terug
Bovenaan