@ starr en alabama

En??? Zijn jullie over je NOD???
Spannend!!

Ik heb morgen een afspraak met de doktervoor doorverwijzing. Gaat het er na 5 jaar toch van komen...

Hey Esther,

Klopt, ik stond op 5 april! Helaas zijn de rode duivels weer precies op tijd gekomen :( We gaan dus weer een ronde verder..... Eind april heb ik een gesprek bij de gyn, dan gaan we beginnen met IUI. Vind het erg spannend....

Bedoel je dat jullie al 5 jaar bezig zijn?
Wat fijn dat je een doorverwijzing krijgt! Ik hou het forum vandaag in de gaten, ben benieuwd hoe het is gegaan! Succes, meis!!!!

Liefs

Vandaag de dokter gesproken, ik verwachtte dat ik meteen doorverwezen zou worden maar hij wilde eerst dat ik ging onderzoeken welke van de 7 gyns ik het liefst wilde. Maakt mij dat nou uit!! Zijn toch allemaal goed in hun vak hoop ik. Afijn, maandag moet ik mijn keuze doorgeven en krijg ik een doorverwijzing.
Mijn hele verhaal staat bij even voorstellen een aantal weken geleden. Te lang om te herhalen.
Ik kan niet wachten om eindelijk proffesionele hulp te krijgen.
inmiddels op dag 25 en nog steeds geen eisprong gehad, mijn temp is niet hoger iig. balen, dan duurt het deze cyclus weer zo lang....

Heb net je verhaal gelezen..... Ben er even sprakeloos van.... Heel veel respect voor jou, wat moet dat ongelooflijk zwaar zijn! En alsof het nog niet genoeg, een stomme vraag in het ziekenhuis. Boeiend, ze verstaan inderdaad allemaal hun vak, hoor! Ik snap niet dat ze jullie zo in onzekerheid laten na dit verhaal.

Ik hoop nadat je maandag je keuze hebt gemaakt, alles snel in werking wordt gesteld. Ik brand bij deze een kaarsje voor jullie.

Heel veel sterkte en succes!

Liefs

Hoi Esther,

Ik was op vakantie en lees je berichtje nu pas! Helaas ben ik ongesteld geworden tijdens de vakantie, dus we gaan verder voor IVF.

Ik hoop dat jij ook snel de hulp krijgt die je verdient!!! En dat het snel resultaat oplevert natuurlijk.

Liefs Noor

Terug
Bovenaan