Start ICSI behandeling

Hi All,

Vorige week heb ik mijn behandelplan gekregen vanuit de kliniek en ben ik gestart met het slikken van de pil.
Volgende week woensdag moet ik mijn medicatie ophalen en dan starten met spuiten..
Ik vind het super spannend om dit traject in te gaan na een kinderwens van al ruim 8 jaar..
De reden waarom wij nu het traject in gaan is ivm de lage zaadkwaliteit van mijn partner.
Zijn er meer dames die het traject om deze reden hebben doorlopen?En wat zijn jullie resultaten? Dingen waar ik rekening mee moet houden qua behandelingen? Kijk zelf wel een beetje tegen de punctie op .. hoe hebben jullie dit ervaren?

Hi! Als het goed is heb je inmiddels de punctie gehad. Hoe is het gegaan?
Bij ons is dit ook de reden geweest voor het starten van het traject. Zelf ben ik bevallen van een zoon eind 2020 na 7 puncties en 8 terugplaatsingen. Uiteindelijk zijn we uitgeweken naar een kliniek in Duitsland en daar was het de eerste keer gelijk gelukt. Maar zijn daar nu inmiddels weer ruim een jaar in behandeling dus je weet ook niet waardoor het toen wel is gelukt.
Wel had ik de laatste punctie zes goede embryo's wat ik nog nooit eerder gehad heb! Voor die tijd lette ik extra op mijn voeding en ben toen gestart met acupunctuur. Dat zou ik wel echt aan kunnen raden!  

Terug
Bovenaan