start icsi/ivf2 over kleine 2 weken

Ik mag weer snel beginnen, ik heb nl alweer een eigen menstruatie gehad, normaal moet je een maand wachten, maar mijn eigen menstruatie kwam alweer heel snel er zat maar een dag of 8 tussen maar wel fijn voor ons dan kunnen we weer beginnen. en dan hoplijk hebben we dan meer eifol, ze gaan nu aan het negin iets tustiger te werk, niet zon hoge dosis medicatie.

succes allemaal en dat 2011 een heel vruchtbaar jaar mag worden

Hoi,

wat gebruik jij als ik vragen mag?

Ik spuit nu Decapeptyl en 225 eenheden Gonal-f...

Gister eerste keer Gonal-f en voel mijn eierstokken nu al, das wel erg snel en van die Deca krijg ik enorme hoofdpijn en moeeeeeee..

Jij bijwerkingen?

gr Yosha

Ik ook decapeptyl en daarna ook gonal f maar niet zo groote hoeveelheid als jij, Ik had hele erge last van bijwerkingen ik moest voor mijn eigen gezondheid ook heel veel rusten, ik heb in totaal 4 weken gonal f gespoten, en dus 5 weken die decapeptyl. Al met al heb ik veel gerust en kon ik ook niets meest geringste moe. Toen ik moest beginnen met gonal f had ik al 16 eifol klaarliggen, maar mn arts wilde er nog emer aanmaken met als gevolg da tik een paar dagen laten een megabuik had en meer fol had gekregen, dus toen moest de dosering omlaag, toen bleef het steken en duurde het, en duurde het heel erg lang voor de punctie kwam. Mn lich was aan het wennen aan de medicatie, met als gevolg uiteindelijk maar 9 eifol.

Luister goed naar je lichaam meid als je het neit vertrouwd aan de bel trekken.

Hoi,

ja ik luister zeker naar mijn lichaam, gister ook eerder gestopt met werken en mijn bed in gedoken, erg veel last van hoofdpijn, dus heb ook niets gepland de aankomende dagen, kijken of ik er aan wen of dat t zo blijft....

Bij mij zagen ze 2 weken geleden 7 blaasjes links en rechts niets vandaar de hogere dosering. Ze hopen dat ze rechts goed wakker kunnen schudden.

Maandag eerste keer echo, dus ben benieuwd, als mijn klachten erg toenemen bel ik morgen het ziekenhuis, maar die hoofdpijn en moeheid zijn volgens mij wel de meest voorkomende bijwerkingen...

Jeetje jij hebt wel erg lang moeten spuiten....oh ja ik durf niet zelf te spuiten, schiet volledig in de stress, dus nu komt mijn buurvrouw elke avond even prikken, werkt in de thuiszogr dus doet niet anders de hele dag...voel er niets van en scheelt mij een hoop gestress....dus ben erg blij met deze oplossing...

Wanneer begin jij nu weer met prikken?

gr Yosha

Ik moet effe denken 19jan weer beginnen, en ik prik wel zelf, ik had er op een gegeven moment wel last van het zelf prikken en moest me er wel voor zetten, maar ja alles voor het goede doel zeggen ze en je geduld wordt aardig op de proef gesteld bij zoiets.

Maar je ziet bij mij ik had er meer dan 20 en uiteindelijk maar 1 goede embryo over gehouden, ik ken mensen die 8 eifol hadden bij de punctie waarvan 6 embryos. Ik hoop voor je dat je je snel wat beter voelt, en gewoon rusten als je lichaam het nodig heeft.

Gr Wendy

Wendy en Yosha,

Veel zinnigs kan ik er niet over zeggen, zelf zit ik (nog) niet zo ver in het traject. In ieder geval jullie heel veel succes met dit stukje van het traject!
Ik hoop dat jullie er een mooi minimensje aan overhouden!

Liefs Daisy

Morgen eerste echo, ben benieuwd hoe " broeds" ik ben...haha Heb wel de hele dag al een zeur rechts onderin, alsof je ongi gaat worden, dus denk dat de hormonen wel druk bezig zijn daar...

Spannend hoor deze week....

yosha.

ik ga duimen voor je morgen. hoop dat alles goed gaat met "broeden" en dat je genoeg produceert .
wij gaan dinsdag voor prikinstructies en horen dan ook wat we meoten spuiten maar als ik het zo lees, heb jij veel last vd bijwerkingen.
Had je dit bij iui ook??
gelukkig heb je zo leive buurvrouw die je kan en wilo prikken iki heb ook zo buurvrouw al wil ik wel proberen eerst zelf tegaan prikken en lukt het niet dan roepik haar erbij..

ik heb bij iui al gonal-f gespoten maar toen geen last, maar ik had toen niet zo hoge dosis omdat ik erg reageer op hormonen.

wendy iji ook veel sterkte weer deze mnd met prikken. en der rest.

ik weet nog niet wanneer wij moeten starten ws volgende wk want als de 1e dag van me laaste menstruatie afga wordt ik vlgwkd ongi.

xxxxx duim voor jullie

Terug
Bovenaan